جاده سباستینها به سمت کنسرت جمعه
جاده سباستینها به سمت کنسرت جمعه
عصر از قبل نزدیک میشد، خورشید با گرمترین لبخندش لبخند میزد و سباستینها برای کنسرت جمعه راه افتاده بودند. جاده نه تنها پر از قدمها، بلکه پر از آواز، خنده و انتظار بود.
یکی سعی میکرد صدایش را "گرم" کند، دیگری ریتم را حفظ میکرد و یکی با شوخطبعی میگفت: "تا زمانی که به کنسرت برسیم، تمرینمان را در جاده تمام خواهیم کرد." همه خندیدند، زیرا برای سباستینها، هر جاده یک صحنه کوچک است.
و بنابراین، با آواز، لبخند و گرمای دوستانه، به کنسرت جمعه رسیدند، آماده برای به اشتراک گذاشتن شادی خود.
زیرا برای سباستینها، ظهر فقط یک ساعت نیست، بلکه ملاقاتی با موسیقی، دوستی و حال خوب است.
https://mskh.am/posts/post/_id/6a2c41422ffc78898160ea20