Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում։ 2025-2026 ուստարի
Ելենա Օհանյան
2025-2026 տարվա առաջին կիսամյակն ինձ համար նշանավորվեց որպես «սովորող-սովորեցնող» բաղադրիչի և նախագծային ուսուցման համադրություն։ Իմ գլխավոր սկզբունքն էր՝ կոտրել դասական դասախոս-ուսանող պատնեշը և ստեղծել միջավայր, որտեղ գիտելիքը ոչ թե պարզապես փոխանցվում է, այլ համատեղ ստեղծվում է։ Սեպտեմբերին իմ առջև դրված հիմնական նպատակն էր ուսանողների մաքսիմալ ներգրավվածությունը, ինչը դեկտեմբերին վերածվեց հստակ մասնագիտական որակների և հետագա ուսման նկատմամբ կայուն մոտիվացիայի։ Ավելին՝ հղումով։