«Հանրակրթական Դիջիթեք 2026» ստուգատես

Ստուգատես
«Հանրակրթական Դիջիթեք 2026» ստուգատես

Հանրակրթական Դիջիթեքը հեղինակային կրթական ծրագրերի և թվային տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառման ստուգատես է, որն ուղղված է կրթության ոլորտում նորարարական մոտեցումների խթանմանը։

Նպատակը՝

Ներկայացնել և խթանել թվային տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կիրառումը հանրակրթության ոլորտում՝ զարգացնելով ստեղծարար մտածողություն, համագործակցության հմտություններ և տեխնոլոգիական գրագիտություն։


Ժամանակահատվածը՝  հունվարի 7-31։


Դիջիթեքի մասնակիցները՝  սովորողներ, դասավանդողներ, գործընկեր դպրոցներ, կազմակերպություններ,  խմբեր, ընտանիքներ։


Դիջիթեքի ուղղությունները՝

Ծրագրավորում

  • Scratch խաղեր և անիմացիաներ
  • Python փոքր ծրագրեր ու վիզուալիզացիաներ
  • HTML/CSS/JavaScript պարզ վեբ-կայքեր
  • Խնդիր լուծող ալգորիթմներ

Ռոբոտաշինություն և ինժեներիա

  • Lego Spike / WeDo նախագծեր
  • Micro:bit և Arduino սարքեր
  • Սենսորային չափումներ, ավտոմատ համակարգեր
  • Ռոբոտի կառուցում և վարքագծային ծրագրավորում

3D մոդելավորում և դիզայն

  • Tinkercad մոդելավորված իրեր, շենքեր, մեքենաներ
  • STEM մոդելներ՝ կամուրջներ, մեխանիկական կառուցվածքներ
  • 3D առաջարկներ դպրոցին/համայնքին

AI (Արհեստական բանականություն) և թվային ստեղծարարություն

  • AI-ով ստեղծված պատմություններ, նկարներ, մուլտիպլիկացիաներ
  • AI ուսուցողական chatbot-ներ
  • AI-ի կիրառություն ուսումնական նախագծերում

Թվային մեդիա և պատմագրություն

  • Կարճ ֆիլմեր, stop-motion անիմացիաներ
  • Թվային պատմագրություն՝ StoryJumper, Canva
  • Փոդքաստներ և ձայնային պատմություններ
  • Ֆոտոպատմություն՝ լուսանկար + նկարագրություն

STEM և հետազոտական նախագծեր

  • Փորձարարական աշխատանքներ (ջերմաստիճան, լույս, շարժում, ջրի որակ և այլն)
  • Տվյալների հավաքում և գրաֆիկական ներկայացում
  • «Խելացի լուծումներ»—լույս, ջերմաստիճան, անվտանգություն և այլն

Ինչպես մասնակցել

Յուրաքանչյուր նախագիծ հրապարակվում է սովորողի, ուսուցչի անձնական բլոգում, ներկայացվում է նկարագրությամբ, ընթացքի լուսանկարներով, օգտագործված գործիքներով և ստացված արդյունքով։ Այնուհետև նախագիծը հայտագրվում է հետևյալ հղումով։

Կազմակերպման փուլերը

  • Նախագծերի ներկայացում, հայտագրում (հունվարի 6-30)
    Մասնակիցները հայտագրում են իրենց նախագծերը, պահանջներին բավարարողները նույն օրը հրապարակվում են կայքի Դիջիթեք բաժնում։ (Բոլոր հայտերը՝ այստեղ
  • Վարպետության դասեր (հունվարի 6-30)
    Ֆիզիկական միջավայրում ուսուցիչները, ծնողները, սովորողները, շրջանավարտները և ոլորտի հրավիրյալ մասնագետները դիջիթեքյան օրերին կազմակերպում են թվային գործիքների, տեխնոլոգիաների ոլորտի նորարարությունների մասին վարպետության դասեր։
  • Դիջիթեքյան էքսպո (հունվարի 30-ին)
    Էքսպոյի ընթացքում կազմակերպվում է լավագույն նախագծերի ցուցադրություն, որտեղ սովորողները ներկայացնելու են իրենց ստեղծած թվային, ինժեներական և ծրագրավորման նախագծերը՝ ցույց տալով աշխատանքի ընթացքը, կիրառված տեխնոլոգիաները և ձեռք բերված արդյունքները։
    Ցուցադրությունը կլինի բաց ձևաչափով․ հրավիրված հյուրերը, ծնողները, ուսուցիչները և սովորողները հնարավորություն կունենան շրջել տաղավարներով, դիտել ներկայացումները, հարցեր տալ և գնահատել նախագիծը։

Դիջիթեքը բաց է բոլորի համար։ Այն հրավիրում է յուրաքանչյուրին դառնալ ստեղծող, ծրագրավորող, ինժեներ, պատմող, հետազոտող՝ անկախ տարիքից և փորձից։

Ստուգատեսի համակարգող՝ Հերմինե Անտոնյան

Մասնաճյուղերի համակարգողներ՝ 

  • Արևելյան դպրոց-պարտեզում՝ Աննա Պետրոսյան
  • Արևմտյան դպրոց-պարտեզում՝ Սոնա Փափազյան
  • Հյուսիսային դպրոց-պարտեզում՝ Շողիկ Զելնալյան
  • Հարավային դպրոց-պարտեզում՝ Լուսինե Գասպարյան
  • Միջին դպրոցում՝ Լիանա Հակոբյան
  • Ավագ դպրոցում՝ Շողեր Հարությունյան
  • Քոլեջում՝ Ելենա Հարությունյան
  • Այլ դպրոցներից ստացված հայտեր, կայքում հրապարակումներ՝ Մարիամ Առուշանյան
MSKH