«Մաթեմատիկական-մասնագիտական փազլների, խաղերի կազմում» նախագծային աշխատանքներ։ Մաս 3։
Ելենա Օհանյան
«Մաթեմատիկական-մասնագիտական փազլների, խաղերի կազմում» նախագծի շրջանակներում ուսանողների խմբերը շարունակում են ներկայացնել իրենց կազմած խաչբառները, որի նպատակն է խորացնել մասնագիտական գիտելիքները և զարգացրել տրամաբանական մտածողությունը, բացահայտել մաթեմատիկայի և ուսանողների կողմից ընտրված մասնագիտական ոլորտների միջև առկա ամուր միջառարկայական կապերը։
Առաջարկում եմ անցնել հղումներով և լրացնել առաջարկվող հետևյալ խաչբառերը, որոնք կազմել են «Համակարգչային գեղարվեստական նախագծում», «Հագուստի մոդելավորում և նախագծում» և «Խմորման արտադրության տեխնոլոգիա և գինեգործություն» մասնագիտությունների ուսանողների խմբերը․