«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր նախադպրոցական կրթության գործունեության ներքին գնահատման կարգ

«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր նախադպրոցական կրթության  գործունեության ներքին գնահատման կարգ

Հաստատված է

Կրթահամալիրի տնօրենի 15.09.2023թ թիվ 23-1087 հրամանով

 

 

1.   Իրավական փաստաղթեր 

Ներքին գնահատման կարգը կազմված է հիմնվելով հետևյալ իրավական ակտերի վրա՝

1․1  ՀՀ Նախադպրոցական կրթության մասին օրենք, հոդված 27

1․2  ՀՀ Նախադպրոցական ուսումնական հաստատության գործունեության ներքին և արտաքին գնահատման չափանիշները և իրականացման կարգը (ՀՀ կառավարության որոշում 13 մայիսի 2021 թվականի N 764-Ն)

 

2.  Ընդհանուր դրույթներ 

2.1  Կարգը սահմանում է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզների, Քոլեջի 2-4, 5 տարեկանների խմբերում հեղինակային կրթական ծրագրի իրականացման  ներքին գնահատման (այսուհետ՝ գնահատում) նպատակները, սկզբունքները, կառուցվածքը, կազմակերպման ընթացակարգը և պատասխանատու մարմինները։

2.2  Ներքին գնահատումն իրականացվում է 2-4, 5 տարեկանների դաստիարակների, հեղինակային ծրագրի լաբորատորիայի ամենամսյա, տարեկան հաշվետվություններով, դպրոց-պարտեզների, քոլեջի ղեկավարների կողմից տարեկան մեկ անգամ` նոր ուսումնական տարվա սկզբում, հրապարակվող գնահատման տեղեկանքով, որի կազմմանը մասնակցում են կրթահամալիրի մանկավարժության լաբորատորիան, մանկավարժության կենտրոնը, վարչական խորհուրդը, սաների ծնողները (օրինական ներկայացուցիչները)։ 

2.3   Ներքին գնահատման հաշվետվությունները հրապարակվում են լաբորատորիայի բլոգում։ 

 

3     Հեղինակային կրթական ծրագրի ներքին գնահատման չափանիշները

 

3.1  hեղինակային կրթական ծառայությունների որակի և արդյունավետության համեմատական գնահատումը.

3.2   սաների համապատասխանության գնահատում` հիմնված նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշչի, հեղինակային ծրագրի պահանջների վրա.

3.3   hեղինակային ծրագրի կազմակերպման և  բարելավմանն ուղղված աշխատանքների գնահատում

3.4    hեղինակային կրթական  ծրագրերի իրականացման, ուսուցման մեթոդների, նախագծերի և տեխնոլոգիաների արդյունավետության գնահատում.

3.5    ծառայության որակի և գործընթացի արդյունավետության   մասնակիցների և հասարակության իրազեկումը.

3.6    հեղինակային Ծրագրի զարգացման ուղղությունների մշակման և իրականացման գնահատումը

3.7    ներքին գնահատման գործընթացում հասարակայնության ներգրավումը։ Սա իրականացվում է դաստիարակների բլոլգներով, ստուգատեսներով, ամսիկներով, ծեսերով, այլ հաստատությունների դաստիակների, ղեկավարների վերապատրաստումներով և դրանց ամփոփումներով։