«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դաստիարակի մասնագիտական զարգացման ծրագրերի կազմակերպման կարգ

Հաստատված է
Կրթահամալիրի տնօրենի 15.09.2023թ․ թիվ 23-1087 հրամանով
Դաստիարակի մասնագիտական զարգացման ծրագրերը (այսուհետ՝
ծրագրեր) նպատակ ունեն ստեղծելու անընդհատ զարգացող կրթական միջավայր, որտեղ
դաստիարակը շարունակաբար բարելավում է իր մասնագիտական գիտելիքներն ու
հմտությունները՝ ապահովելու սաների համակողմանի զարգացումը և կրթությունը: Ծրագրերը
ներառում են տեսական և գործնական ուսուցման բաղադրիչներ, որոնք օգնում են
դաստիարակներին լինել ավելի հմուտ, արդյունավետ և նորարարական իրենց աշխատանքում։
1. Ծրագրի նպատակ
1․1 Ներկայացնել ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ և մեթոդներ։
1․2 Խթանել ստեղծագործական միտքը և նորարարության մտածողությունը։
1․3 Ապահովել մասնագիտական շարունակական ուսուցում և
համագործակցություն։
1․4 Զարգացնել հաղորդակցման, խնդիրների լուծման և առաջնորդության հմտություններ։
2. Ծրագրերի կազմակերպում և կառավարում
2.1 Ծրագրերի պլանավորումը և իրականացումը կազմակերպվում
է ըստ դաստիարակների կարիքների և պահանջների:
2.2 Ծրագրերը ներառում են դասընթացներ, սեմինարներ,
վարպետաց դասեր, աշխատարաններ, մենթորություն, կրթական այլ նախաձեռնություններ։
2.3 Ծրագրերը կազմակերպվում են կրթահամալիրի ներքին կամ
արտաքին վերապատրաստողների, փորձագետների մասնակցությամբ:
2.4 Ծրագրերը մշակվում, կազմակերպվում են կրթահամալիրի
2-5 տարեկանների դաստիարակների լաբորատորիայի (այսուհետ՝ լաբորատորիա) ղեկավարի
համակարգմամբ, արտացոլվում են կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցում,
աշխատակարգում, լաբորատորիայի բլոգում, դաստիարակների անհատական պլաններում,
հաշվետվություններում։
3. Մասնակցության պայմաններ
3.1. Դաստիարակը լրացնում է մասնագիտական զարգացման
ծրագրերին, թեմաներին մասնակցության էլեկտրոնային հայտը:
3.2. Լրացված հայտերը քննարկվում են լաբորատորիայում,
մանկավարժության կենտրոնում, հաշվի առնելով դաստիարակի կարիքները և
հետաքրքրությունները՝ ընտրվում են խմբեր:
3.3. Սեմինարներին, աշխատարաններին մասնակցում են նաև կրթահամալիրի
քոլեջի «Նախադպրոցական կրթություն» բաժնի ուսանողները:
3.4. Դաստիարակը պարտավոր է՝
- Մասնակցել մասնագիտական զարգացման ծրագրերին և ակտիվ լուսաբանել փորձը բլոգում:
- Պահպանել մասնագիտական էթիկան, փոխադարձ հարգանքը և համագործակցությունը սեմինարների ընթացքում:
- Հետևել սեմինարների սահմանված ժամանակացույցին, մասնակցել բոլոր սեմինարներին, բացակայության դեպքում՝ գրավոր, էլհասցով դիմել ծրագրի և լաբորատորիայի ղեկավարին, սեմինարի կազմակերպչին:
- Ուսումնասիրել տրամադրված նյութերը, կիրառել ստացած
գիտելիքները, կարողությունները խմբի գործունեության կազմակերպման մեջ, ներկայացնել արդյունքներն իր բլոգում
- Խթանել դաստիարակների միջև համագործակցությունն ու ցանցային աշխատանքը՝ փորձի փոխանակման և փոխադարձ աջակցության միջոցով:
4. Ուսուցման մեթոդներ
4.1. Իրականացվում են դաստիարակի մասնագիտական զարգացմանն
ուղղված տեսական և գործնական սեմինարներ:
4.2. Կազմակերպվում են հատուկ թեմաներով և գործնական
հմտությունների զարգացմանն ուղղված վարպետաց դասեր:
4.3. Գործում է մենթորական աջակցություն:
5. Նորարարական և տեխնոլոգիական սեմինարներ
5.1. Ծրագրերը ներառում են թվային հմտությունների և
տեխնոլոգիաների կիրառման վերաբերյալ սեմինարներ։
5.2. Տրամադրվում են նորարարական ուսուցման մեթոդների և
գործիքների մասին տեղեկություններ և փորձառություն:
5.3. Կազմակերպվում են մարզական (հեծանիվ, լող),
տեխնոլոգիական, երաժշտական և պարային թեմաների վերաբերյալ սեմինարներ:
5.4. Հեռավար հարթակների միջոցով առաջարկվում են
էլեկտրոնային ուսուցման նյութեր:
6. Հասարակության և համայնքի ներգրավում
6.1. Մասնագիտական զարգացման ծրագրերում ներգրավվում են
համայնքային և հասարակական կազմակերպություններ, ծրագրեր՝ որպես
համագործակցություն:
6.2. Սեմինարներին ներառվում են ծնողական համայնքի
ներկայացուցիչները։
7. Արտակարգ իրավիճակների դեպքում սեմինարների կազմակերպում
7.1 Հեռավար սեմինարները կազմակերպվում են առցանց
հարթակների միջոցով (օրինակ՝ Microsoft Teams):
7.2 Սեմինարների նյութերը նախապես ուղարկվում են
մասնակիցներին՝ ապահովելու ուսուցման արդյունավետությունը:
7.3 Արտակարգ իրավիճակների դեպքում սեմինարների
ժամանակացույցը կարող է փոփոխության ենթարկվել՝ մասնակիցների և մանկավարժության
կենտրոնի ղեկավարի հետ համաձայնեցմամբ:
8. Հաշվետվողականություն
8.1. Ծրագրերի ընթացքում և ավարտին իրականացվում է
մշտադիտարկում՝ ծրագրերի արդյունավետության գնահատման նպատակով:
8.2. Կարիքների վերհանման և բավարարման նպատակով գործում է
հետադարձ կապ, ծրագրերի բարելավման վերաբերյալ կազմվում են փաթեթներ:
8.3. Լաբորատորիայի ղեկավարը կազմում է ծրագրերից
յուրաքանչյուրի իրականացման ամփոփիչ հաշվետվություն-արձանագրություն, տեղեկանք և
սյունակաշար, գնահատում սեմինարների արդյունավետությունը, պարբերաբար վերանայելով
և կատարելագործելով դրանք։
8.4. Արձանագրությունը և ամփոփիչ տեղեկանքը տեղադրվում են
լաբորատորիայի բլոգում՝ որպես բաց, հասնելի տեղեկատվություն, աղբյուր:
8.5. Մասնագիտական զարգացման սեմինարներին մասնակցության հաշվառումը կատարվում է էլեկտրոնային մատենավարությամբ։