«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 5 տարեկանների մեկամյա ուսուցման ծրագրի ընդունելության կարգ

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 5 տարեկանների մեկամյա ուսուցման ծրագրի ընդունելության կարգ

Հաստատված է

Կրթահամալիրի տնօրենի 15.09.2023թ թիվ 23-1087 հրամանով

 

 

«Իմացումի հրճվանք» ծրագրի 5 տարեկանների մեկամյա ուսուցման ծրագիրը (այսուհետի՝ ծրագիր) կրթահամալիրում իրականացվող պետական այլընտրանքային՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչն է։ Ծրագրի խմբերը գործում են են Արևելյան, Արևմտյան, Հյուսիսային, Հարավային դպրոց-պարտեզների, Քոլեջի կազմում (այսուհետ՝ դպրոց-պարտեզ)։

Դպրոց-պարտեզը գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշչով, կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոններով, դպրոց-պարտեզի կանոնադրությամբ, ուսումնական օրացույցով, կրթահամալիրի զարգացման ծրագրով:

Ծրագրի խմբերը ձևավորվում են ուսումնական տարվա սկզբում.

  • խմբերը ձևավորվում են դպրոց-պարտեզի 2-5 տարեկանների տարատարիք խմբերի և դիմող այն երեխաներից, որոնց 5 տարեկանը լրացել կամ լրանում է մինչև ընթացիկ տարվա դեկտեմբերի 31-ը ներառյալ,
  • խմբում սաների թիվը 25-30 է,
  • ընդունելության ժամանակ մատուցվող ծառայության համար սանի ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) հետ դպրոց-պարտեզի ղեկավարը կնքում է սահմանված ձևի պայմանագիր,
  • ազատ տեղերի առկայության դեպքում ծնողը (օրինական ներկայացուցիչը) կարող է ընտրել խումբը:

Ծրագրի ուսումնական տարվա տևողությունը 10 ամիս է՝ առանց արձակուրդի։

Իրենց ընտրությամբ սաները հուլիս-օգոստոսին կարող են մասնակցել դպրոց-պարտեզի 2-5 տարեկանների խմբի, լողափնյա ճամբարի գործունեությանը։

 

Ընդունելության փուլեր


  •  Ընդունելության ժամանակ պարտադիր է և՛ ծնողի, և՛ երեխայի ներկայությունը (միայն ծնողի ներկայությամբ ընդունելություն չի կազմակերպվում)։
  •  Ծնողին ներկայացվում են ծրագիրը, ծրագրի կազմակերպման պայմանները, երկկողմանի իրավունքները և պարտականությունները  (հավելված)։
  •  Խմբում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքով երեխաները ներառվում են սահմանված կարգով։
  • Անհրաժեշտության դեպքում, բացի դաստիարակից և օգնականից, երեխային դիտարկում են կրթահամալիրի ներառականության, ՏՄԱԿ-ի մասնագետները, ներկայացնում են դիտարկումներ, սանի գնահատման առաջարկ։
  • Առողջագետը ծանոթանում է երեխայի առողջական վիճակի մասին տեղեկանքին։
  • Այս բոլոր փուլերն անցնելուց հետո ծնողի հետ կնքվում է պայմանագիր:
  • Դաստիարակը կամ օգնականը լրացնում են սանի մասին տեղեկատվական թերթիկ և կցում պայմանագրին:

 

Ընդունելության ժամանակ տրվող առաջնահերթություն


  • Կրթահամալիրի աշխատակիցների երեխաները ընդունելության ժամանակ ունեն առաջնահերթություն։ Այս կարգը նպաստում է աշխատակիցների խրախուսմանը և նրանց ընտանիքների հարմարավետությանը
  • Երեխաները, որոնց քույրերը կամ եղբայրները արդեն սովորում են կրթահամալիրում, նույնպես ունեն առաջնահերթություն: Այս մոտեցումը ապահովում է ընտանիքի անդամների միասնական ուսուցումը:

 

Ծանոթացում ծրագրին և միջավայրին


  • Դպրոց-պարտեզի ղեկավարը ծնողներին ներկայացնում է ծրագրի, կազմակերպման առանձնահատկությունները։
  •  Կազմակերպվում է շրջայց, որտեղ ներկայացվում է  ծրագրի իրականացման միջավայրը՝ դպրոց-պարտեզում խմբասենյակները, խոհանոցը, բակ-պարտեզը, կրթահամալիրի ուսումնական կենտրոնները,  արհեստանոց-արվեստանոց-լաբորատորիաների ցանցը։
  •  Ծնողները ծրագրի վերաբերյալ հարցեր են ուղղում և ստանում մանրամասն պատասխաններ։

 

Մուտքի ճամբար


  •  Մուտքի ճամբարը նախատեսված է 5 տարեկան այն երեխաների համար, ովքեր դիմում են կրթահամալիր այլ հաստատություններից։ Այս ճամբարը հնարավորություն է տալիս ընդունվել ցանլացող երեխաներին ծանոթանալու կրթահամալիրի միջավայրին, ուսումնական գործընթացին, դաստիարակին, օգնականին։
  • 5 տարեկանի համար մուտքի ճամբար համարվում է կրթահամալիրի որևէ դպրոց-պարտեզում գործող խումբը։
  • Մուտքի ճամբարի ընթացքում երեխաները, ըստ հրապարակած ծրագրի, մասնակցում են խաղերի, գործնական պարապմունքների՝ լող, երգ, պարերգ, ձիավարություն, նկարչություն, մարզական, այլ։
  • Մուտքի ճամբարի արդյունքները գրանցում են դաստիարակը, օգնականը, դիտարկող մասնագետը։

 

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր


  • Երեխայի ծննդյան վկայականի պատճեն,
  • ծնողի անձնագրի պատճեն,
  • երեխայի սոցիալական ապահովության քարտի պատճեն,
  • երեխայի բժշկական քարտ,
  •  լուսանկարներ (սովորաբար՝ 2 լուսանկար):

 

Պայմանագրի կնքում

  •  Մուտքի ճամբարից հետո ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) և դպրոց-պարտեզի ղեկավարի միջև կնքվում է 5 տարեկանների մեկամյա ուսումնառության պայմանագիր։
  • Պայմանագիրը կնքվում և լուծվում է կրթահամալիրում սահմանված կարգով։

 

Վճարների կազմակերպում

  • Ծնողները տեղեկացվում են ամսական կամ տարեկան վճարների մասին և կատարում անհրաժեշտ վճարումները՝ ըստ պայմանագրում սահմանված կարգի։

 


    Տարեկան արդյունքների գնահատում


  • Յուրաքանչյուր սանի համար սահմանված կարգով լրացվում է զարգացման բնութագիր, որում ներկայացվում են սանի արժեքային համակարգը, նրա կողմից յուրացված գիտելիքների, կարողությունների, հմտությունների զարգացման որակական բնութագիրը:
  • Նոր ուսոմնական տարվա սկզբում մեկամյա ուսուցման ծրագիրը յուրացրած սանը օրինական ներկայացուցչի և դաստիարակի փոխհամաձայնեցված առաջարկով  կարող է  ուսուցումը շարունակել ծնողի ընտրությամբ՝  կրթահամալիրի Արևելյան, Արևմտյան, Հյուսիսային, Հարավային դպրոց-պարտեզների 1-ին կամ ծրագրի՝ ուսուցման երկրորդ տարվա դասարանում, այլ ուսումնական հաստատությունում։

 

Հավելված


Ուսումնառության պայմանագով որոշված իրավունքներ և պարտականություններ

Օրինական ներկայացուցիչն իրավունք ունի`

 

  •  ՀՀ օրենսդրությամբ պաշտպանելու սանի շահերն ու իրավունքները
  •  անձամբ կամ ծնողական խորհրդի միջոցով ծանոթանալու ծրագրի տարեկան ծախսերի նախահաշվին և դրամական ծախսերի հաշվետվությանը,
  •  տեղեկություն ստանալու իր երեխայի ուսումնական գործունեության ընթացքի և արդյունքների մասին (համացանց, այլ միջոցներ),
  •  ներկա լինելու, հետևելու, մասնակցելու խմբի  գործունեությանը,
  • ակտիվ մասնակցություն  ունենալու ընտանեկան հեռավար-առցանց նախագծերին:
  • Անհրաժեշտության դեպքում՝ լուծելու պայմանագիրը։

 

Օրինական ներկայացուցիչը պարտավոր է`

 

  • Ծանոթանալ ծրագրի փաթեթներին, մասնակցել ծրագրային քննարկումներին,  ստեղծել ընտանեկան հեռավար-առցանց ուսուցման փաթեթներ,
  • մասնակցել ծնողական կրթական-տեղեկատվական հավաքներին, ուսումնական օրացույցով որոշված նախագծերին, տոներին, ծեսերին, ծնողական սեմինարներին,
  • ունենալ և գործածել էլհասցե, մշտապես հետևել կրթահամալիրի, դպրոցի, դաստիարակների բլոգներին, կայքերին, «Պարտեզ» ամսագրի աշխատանքներին,
  • սահմանված կարգով սանի բացակայությունների մասին նախապես էլհասցեով տեղեկացնել դաստիարակին կամ գրասենյակի ղեկավարին։

 

Համակարգչային ապահովում 

 

  • Ծնողը պարտավոր է ապահովել, որ սանն ունենա անհատական համակարգիչ, որը կօգտագործվի ուսումնական նպատակներով։ Համակարգիչը պետք է ունենա անհրաժեշտ ծրագրային ապահովում՝ համապատասխանելով կրթահամալիրի պահանջներին։

 

Ուսումնական նյութերի ապահովում


  • Ծնողը պարտավոր է ձեռք բերել բոլոր անհրաժեշտ ուսումնական նյութերը, որոնք պահանջվում են ուսումնական գործընթացի ընթացքում, այդ թվում՝
  •  ուսումնական գործիքներ, ինչպիսիք են գրենական պիտույքները, անհատական արկղիկներ, արհեստի նյութեր և այլն,
  •  դասարանական շապիկ-գլխարկ- աշխատանքային և խոհանոցային գոգնոց. Mskh.am տարբերանշանով։

 

Ղեկավարն իրավունք ունի՝

  •   անհրաժեշտության դեպքում օրինական ներկայացուցչին հրավիրելու դպրոց-պարտեզ,
  • օրինական ներկայացուցչի կողմից նրա պայմանագրային պարտավորությունները չկատարելու դեպքում պայմանագիրը լուծելու:

 

Ղեկավարը պարտավոր է՝

  • ապահովել պայմանագրով որոշված ծառայությունները՝ սանի լիարժեք խնամքին, զարգացմանը  համապատասխան միջավայրում,
  • ապահովել սանիտարահիգիենիկ պատշաճ պայմաններ,
  •   ապահովել սաների շուրջտարյա գործունեությունը համապատասխան ջերմային ռեժիմի պայմաններում,
  • խմբի բլոգի, ծեսերի, ստուգատեսների, ցուցադրությունների միջոցով պարբերաբար ծնողին ներկայացնել սանի` կրթական ծրագրի յուրացման արդյունքները,
  • ապահովել ծրագրի տարեկան ծախսերի նախահաշիվը` գումարի ծախսը և տարեկան հաշվետվությունը ներկայացնելով դպրոցի, խմբի ծնողական խորհուրդներին ի գիտություն,
  • ծնողի ընտրությամբ, սահմանված կարգով, ապահովել սանի զարգացման (ուսուցման) լրացուցիչ ծառայություններ, որոնց համար կնքվում են լրացուցիչ պայմանագրեր,
  • սահմանված կարգով, օրինական ներկայացուցչի ցանկությամբ և միջոցներով, կազմակերպել սանի տրանսպորտային տեղափոխումը։