«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի 2-5 տարեկանների խմբերի դաստիարակներին ներկայացվող պահանջներ

Հաստատված է
Կրթահամալիրի տնօրենի 15.09.2023թ․ թիվ 23-1087 հրամանով
Սույն կարգով սահմանվում են դաստիարակների աշխատանքին ներկայացվող պահանջները, աշխատանքային կանոնները, որոնց պետք է հետևեն դաստիարակները՝ ապահովելու սաների կրթական, ֆիզիկական և հոգեբանական լիարժեք զարգացումը:
1. Դաստիարակը
պետք է՝
- ունենա մանկավարժական կամ հարակից ոլորտում բարձրագույն կամ միջին մասնագիտական կրթություն,
- մասնակցի կրթահամալիրի կողմից կազմակերպվող քառօրյա վերապատրաստումներին, կամավորական աշխատանքներին, մուտքի ճամբարին՝ ապահովելու իր աշխատանքային հմտությունների և կարողությունների զարգացումը և նոր մեթոդների յուրացումը,
- կարողանա կիրառել տեղեկատվական և համացանցային տեխնոլոգիաներն իր ամենօրյա աշխատանքում,
- կարողանա վարժ օգտվել համակարգչից, համացանցից, վարել ուսումնական բլոգ,
- կարողանա ներգրավել 5 տարեկաններին տեխնոլոգիական նախագծերում,
- տիրապետի առնվազն մեկ օտար լեզվի,
- մասնակցի լաբորատորիայի աշխատանքներին, որոնք ուղղված են մասնագիտական զարգացմանը և նոր մեթոդների մշակմանը:
2. Դաստիարակը իրականացվող ծրագրի հեղինակ է.
- մշակում է խմբի գործունեության ծրագիրը, որը ներառում է ուսումնական նախագծեր, սաների առօրյա գործունեություն, ինքնասպասարկման, ինքնուրույն գործելու հմտությունների զարգացում և խաղային գործունեություն, կազմում է ամսվա աշխատակարգը,
- կատարում է հետազոտական աշխատանք՝ ստեղծում է ուսումնական նյութեր մանկավարժական հոդվածներ գրում, թարգմանություններ կատարում, դիտարկումներ կատարում, օրագիր վարում.
- մշակում և իրականացնում է ուսումնական նախագծեր, որոնք նպաստում են սաների բազմակողմանի զարգացմանը,
o ներգրավում է սաներին
մարզական նախագծերում՝ ներառյալ մարմնամարզություն, էստաֆետային խաղեր, հեծանիվ, ինքնագլոր
վարել, լողալ, վազել, բարձունք հաղթահարել և այլն,
o մասնակից է դարձնում
սաներին երաժշտական-պարային-ծիսական նախագծերին՝ երգել, պարել, երաժշտական գործիքներ
կիրառել, կազմակերպում է երաժշտական-ծիսական խաղեր և այլն,
o կազմակերպում է
բնագիտական նախագծեր, որոնք ներառում են բույսերի և կենդանիների խնամք, շրջակա միջավայրի
հետազոտում, զանազան բնագիտական դիտարկումներ,
o նպաստում է սաների
տեխնոլոգիական հմտությունների ձևավորմանը, զարգացմանը՝ ներգրավելով նրանց նկարչության,
ծեփի, խոհանոցային գործունեության, տիկնիկագործության և այլ նախագծերում,
o կազմակերպում է
մշակութային նախագծեր, որոնք ներառում են տարբեր ազգագրական, բանահյուսական նյութերի,
ծեսերի ուսումնասիրություն և կիրառում,
- սահմանված կարգով կազմում է սանի աճի զարգացման բնութագիր,
- կարողանում է անցնել հեռավար ուսուցման կազմակերպման ձևին համաճարակների և այլ արտակարգ իրավիճակների կամ սաների երկրից բացակայելու դեպքում։
3. Դաստիարակը խմբի գործունեության կազմակերպիչն է.
- ղեկավարում է սաների ամենօրյա գործունեությունը՝ ապահովելով
նրանց անվտանգությունը,
- ապահովում է համապատասխան կրթական միջավայրի խնամքը, պահպանությունը, հիգիենիկ պահանջների կատարումը խմբասենյակում, բակ-պարտեզում, լողավազանում, սննդի կազմակերպումը, սաների ֆիզիկական ակտիվության անընդհատությունը, խաղային և ուսումնական նախագծային գործունեությունը,
- հետևում է սաների առողջական վիճակին՝ ապահովելով համապատասխան գործողություններ, այդ թվում՝ անսպասելի կամ արտակարգ իրավիճակների դեպքում,
- ներկայացնում է խմբի գործունեության լուսաբանում իր բլոգում, կազմակերպում է ստուգատեսների, փառատոների, ցուցահանդեսների մասնակցության ներկայացում-լուսաբանում
- կազմում և ներկայացնում է հաշվետվություններ իր խմբի գործունեության, սաների առաջադիմության և կատարած նախագծերի վերաբերյալ՝ ապահովելով թափանցիկություն, ներկայացնելով հաշվետվություններ:
4. Դաստիարակը ծնողական համայնքում համագործակցության պատասխանատուն
է.
- կազմակերպում է ծնողական կրթական միջոցառումներ՝ ծնողներին տեղեկացնելու իրենց երեխաների ուսումնական գործունեության, առաջադիմության և այլնի վերաբերյալ,
- համակարգում է ընտանեկան նախագծեր, որտեղ ծնողները և սաները համատեղ իրականացնում են ուսումնական կամ խաղային ծրագրեր,
- իրականացնում է առցանց և հեռավար ուսուցման ծրագրեր՝ ապահովելով ծնողների ու սաների՝ ընտանեկան պարտեզում ուսումնական գործունեություն կազմակերպելու հնարավորությունը։
5. Որպես կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատող՝ դաստիարակը՝
- հետևում է բարեվարքության կանոններին,
- գործունեության մեջ ուղղորդվում է կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոններով՝ իր աշխատանքում ապահովելով բարձր մակարդակի պատասխանատվություն,
- դրսևորում է հարգալից վերաբերմունք շրջապատի նկատմամբ
- համագործակցում է կրթահամալիրի 2-5 տարեկանների խնամքի և զարգացման
լաբորատորիայի ղեկավարի, ծրագրի ղեկավարի, մանկավարժների և օգնականների հետ` ապահովելով
թիմային և ներդաշնակ աշխատանքային միջավայր,
- մասնակցում է կրթահամալիրի մանկավարժական հավաքներին, քննարկում աշխատանքի ընթացքը, ներկայացնում առաջարկներ, նոր գաղափարներ, նախագծեր
- կրթահամալիրում սահմանված կարգով կարող է խրախուսվել կրթական գործընթացում նորարարություններ բերելու, նախաձեռնությունների, նոր մեթոդներ, գործիքներ կիրառելու համար, արժանանալ պարգևատրման, ամենամյա անվանական մրցանակի։