«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դաստիարակի աշխատանքային բլոգի վարման կարգ

Հաստատված է
Կրթահամալիրի
տնօրենի 15.09.2023թ․ թիվ 23-1087 հրամանով
Դաստիարակը պարտավոր է ակտիվորեն
կիրառել իր ուսումնական բլոգը և սոցիալական ցանցերը՝ ապահովելով բաց հաղորդակցություն,
թափանցիկություն և ծնողների ու հանրության տեղեկացվածություն սաների զարգացման, խնամքի
և ուսումնառության վերաբերյալ։ Բլոգը պետք է դառնա ուսումնական գործունեության ներկայացման
հիմնական հարթակ՝ հնարավորություն տալով ծնողներին հետևել խմբի կրթական ծրագրերին,
դիտել սաների ամենօրյա գործունեությունը և տեղյակ լինել ծրագրերի առաջընթացին։
1. Ուսումնական բլոգի նպատակը
1․1 Դաստիարակի ուսումնական բլոգը ծառայում
է որպես դաստիարակի աշխատանքային գործունեության կազմակերպման, ներկայացման և հաշվետվության
հարթակ: Այն ներառում է ոչ միայն աշխատանքային նախագծեր և ծրագրեր, այլև դաստիարակի
ստեղծած ուսումնական նյութեր, հոդվածներ, աշխատանքի արդյունքներ, լուսաբանող մեդիանյութեր,
այլ նյութեր։
1․2 Բլոգը պետք է պարունակի դաստիարակի կողմից
կազմած և իրականացվող կրթական նախագծերը: Դաստիարակը պարտավոր է նախօրոք՝ առնվազն մեկ
օր առաջ, հրապարակել ամսվա, շաբաթվա աշխատանքային նախագծերը:
1․3 Օրվա գործունեության արդյունքները, հետաքրքիր
միջադեպերի նկարագրությունները, մեդիանյութերը (լուսանկարներ, տեսանյութեր) պետք է
տեղադրվեն նաև դպրոց-պարտեզի ենթակայքում՝ ապահովելով բովանդակության հասանելիություն
և թափանցիկություն:
2. Բլոգի բովանդակության կազմակերպում
2.1 Բլոգի գլխավոր էջը պետք է պարունակի հետևյալ
հիմնական տեղեկությունները
- «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի, դպրոց-պարտեզի անունները, դաստիարակի անուն-ազգանունը,
- «Իմ մասին» էջը, որտեղ պետք է ներկայացվեն լուսանկար, ինքնակենսագրություն, սոցիալական ցանցերի էջերի հղումներ (Facebook, LinkedIn և այլն),
- Կրթահամալիրի կայքի, ենթակայքի, գրադարանի, «Դպիր» ամսագրի նյութերի հղումներ և այլն:
2.2 Պահոցներ (արխիվ): Բլոգի
բովանդակությունը պետք է դասակարգված լինի ըստ տարիների և ամիսների, որպեսզի հին նյութերն
ու նախագծերը հասանելի լինեն ընթերցողներին:
3. Բլոգի բաժիններ
3.1 Ճաշացանկ։ Շաբաթվա
ճաշացանկի հրապարակում՝ ապահովելով ծնողների տեղեկացվածությունը երեխայի սննդի վերաբերյալ:
3.2 Անհատական պլան։ Դաստիարակի անհատական աշխատանքային պլանը
կազմվում է ըստ ուսումնական շրջանների։ Այս պլանը ենթակա է փոփոխությունների՝ ըստ ուսումնական
գործընթացի և խմբի կարիքների։ Պլանը պետք է հասանելի լինի բլոգում։
3.3 Ուսումնական նյութեր։ Բլոգում պետք է հրապարակվեն դաստիարակի
կողմից ստեղծած ուսումնական նյութերը, որոնք ուղղված են սաների հմտությունների զարգացմանը:
3.4 Աշխատանքային նախագծեր։ Դաստիարակի
կազմած և իրականացվող նախագծերի ներկայացում՝ ներառյալ շաբաթվա կամ ամսվա աշխատանքային
ծրագրերը:
3.5 Դաստիարակի օրագիր։ Դաստիարակը պետք է ներկայացնի ուսումնական
պարապմունքների վերլուծությունները, աշխատանքի ընթացքը, դիտարկումներ, սաների արտահայտած
հետաքրքիր, զվարճալի մտքերը, ֆիլմերը, պատումները։
3.6 Հոդվածներ։ Բլոգում
պետք է տեղադրվեն դաստիարակի կողմից գրված հոդվածները։
3.7 Թարգմանություններ- Դաստիարակի կատարած մասնագիտական թարգմանությունները,
որոնք առնչվում են մանկավարժական կամ գիտական նյութերին:
3.8 Ճամփորդություններ։ Բլոգի այս բաժնում դաստիարակը կարող է
ներկայացնել խումբով կազմակերպված ճամփորդությունները, լուսանկարները և տպավորությունները:
3.9 Դաստիարակի մասնագիտական զարգացման սեմինար։ Դաստիարակի մասնագիտական զարգացման միջոցառումների,
սեմինարների և վերապատրաստումների վերաբերյալ տեղեկատվություն:
3.10 Ստուգատեսներ։ Ներկայացվում են կրթահամալիրի օրացույցով
որոշված ստուգատեսներին դաստիարակի, սաների, ծնողների մասնակցությունը, իրենց կազմակերպված
ստուգատեսների մասին տեղեկատվություն:
3.11 Հաշվետվություններ։ Ամսվա, տարվա հաշվետվությունը դաստիարակի
կողմից կատարված աշխատանքի վերաբերյալ:
3.12 Ընտանեկան առցանց ուսուցում։ Բլոգի այս բաժնում պետք է տեղադրվեն ընտանեկան
ուսումնական նախագծերը՝ ապահովելով ծնողների և սաների համատեղ ուսուցումը առցանց:
3.13 Դաստիարակի գրադարան։ Այս բաժնում դաստիարակը կարող է ներկայացնել
իր մասնագիտական գրքերը, հոդվածները, ինչպես նաև այլ ուսումնական նյութեր, որոնք ուղղված
են իր ինքնակրթությանը և մասնագիտական զարգացմանը:
Դաստիարակը պարտավոր է ակտիվորեն ներկայանալ սոցիալական ցանցերում՝ իր մասնագիտական բլոգի բովանդակությունը տարածելու, ծնողների և համայնքի հետ ակտիվ հաղորդակցություն ապահովելու նպատակով։ Սոցցանցերում դաստիարակի աշխատանքը պետք է ընդգծի խմբի կրթական գործունեությունը, դաստիարակական նախագծերը և երեխաների ձեռքբերումները։ Նա պետք է ստեղծի հարթակներ, որտեղ ծնողները կարող են հետևել իրենց երեխաների առաջընթացին, մասնակցել քննարկումներին և ստանալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն։
5. Արձագանքման համակարգ
5.1 Դաստիարակը պարտավոր է ապահովել ծնողների
և համայնքի հետ ակտիվ փոխգործակցություն՝ բլոգի հրապարակումների միջոցով, պատասխանելով
ծնողների մեկնաբանություններին և հարցերին, ինչպես նաև առաջադրանքների վերաբերյալ խորհուրդներ
տալով:
5.2 Բլոգի միջոցով դաստիարակը պետք է կազմակերպի
նաև առցանց խորհրդատվություններ ծնողների համար, որտեղ կքննարկվեն սաների կրթական առաջընթացը,
դժվարությունները, ինչպես նաև առաջարկություններ կտրվեն ընտանեկան ուսումնական նախագծերի
իրականացման համար:
5.3 Դաստիարակի բլոգին հետևում են խմբի ծնողները,
դպրոց-պարտեզի, դաստիարակների լաբորատորիայի ղեկավարները, գործընկերները, այլ մարդիկ։
6. Մեդիանյութերի օգտագործման կարգ
6.1 Բլոգը պիտի լինի հեշտ ընթեռնելի։ Դաստիարակը
պետք է հատուկ ուշադրություն դարձնի բլոգում տեղադրվող մեդիանյութերի որակին՝ ապահովելով,
որ լուսանկարները և տեսանյութերը լինեն բարձր որակի, հասկանալի և պատումով:
6.2 Երեխաների անձնական տվյալների պաշտպանությունը
պահպանելու համար, դաստիարակը պարտավոր է նախապես ստանալ ծնողների համաձայնությունը
մեդիանյութերը հրապարակելու համար:
7. Պարբերական վերանայում և զարգացման նպատակ
7.1 Դաստիարակի բլոգի բովանդակությունը պետք
է պարբերաբար վերանայվի և թարմացվի՝ համապատասխանեցնելով կրթահամալիրի նոր պահանջներին
և կրթական փոփոխություններին:
7.2 Դաստիարակը պարտավոր է մշտապես զարգացնել
իր մասնագիտական հմտությունները՝ ներառելով նոր տեխնոլոգիաներ և ուսումնական մեթոդներ
բլոգի կառավարման և ներկայացման մեջ։