2-4 տարեկանների խնամքի և զարգացման խմբում ընդունելության կարգ

2-4 տարեկանների խնամքի և զարգացման խմբում ընդունելության կարգ

Հաստատված է

Կրթահամալիրի տնօրենի 15.09.2023թ թիվ 23-1087 հրամանով


Նախադպրոցական կրթության ծրագիրը (այսուհետի՝ ծրագիր) կրթահամալիրում իրականացվող պետական այլընտրանքային՝ հեղինակային կրթական ծրագրի բաղկացուցիչն է։ Ծրագրի 2-4 տարեկանների խմբերը գործում են են Արևելյան, Արևմտյան, Հյուսիսային, Հարավային դպրոց-պարտեզների, Քոլեջի կազմում (այսուհետ՝ դպրոց-պարտեզ)։  

Դպրոց-պարտեզը գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշչով, կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոններով, դպրոց-պարտեզի կանոնադրությամբ, ուսումնական օրացույցով, կրթահամալիրի զարգացման ծրագրով:  2-4 տարեկանների խմբերում ընդգրկվում են, ուսումնական տարվա սկզբում՝ սեպտեմբերին, 2, 3, 4 տարեկան համարվող սաները։  

Խմբերը գործում են սաների տարիքային առանձնահատկություններին համապատասխան խնամքի, զարգացման, ուսուցման համար ստեղծված միջավայրում։ Ծրագրն իր բովանդակությամբ և կազմակերպմամբ ապահովում է սաների զարգացումը՝ նրանց անհատական զարգացման առանձնահատկություններին համապատասխան:

 

2-5 տարեկանների խնամքի և զարգացման խմբեր

  •  Դպրոց-պարտեզ ընդունվում են 2-4 տարեկան երեխաները, որոնց ծնողները ծանոթ են իրականացվող հեղինակային ծրագրին, կնքում են սահմանված պայմանագիրը դպրոց-պարտեզի ղեկավարի հետ:
  • Ընդունելությունը կրթահամալիր շուրջտարյա է:
  • Խմբում սաների թիվը 25-30 է:
  • Դպրոց-պարտեզի ղեկավարը պարտավոր է ծնողներին (օրինական ներկայացուցիչներին) ծանոթացնել կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոններին, ծրագրի կազմակերպման կարգերին:
  • Սաները դպրոց-պարտեզ են ընդունվում խմբերում ազատ տեղերի առկայության դեպքում:
  • Ընդունվող երեխան պետք է ունենա ինքնասպասարկման նվազագույն կարողություններ՝ քայլելու, ուտելու, խմելու:
  • Ազատ տեղերի առկայության դեպքում ծնողը (օրինական ներկայացուցիչը) կարող է ընտրել խումբը:

 

Ընդունելության փուլեր

 

  • Ընդունելության ժամանակ պարտադիր է և՛ ծնողի, և՛ երեխայի ներկայությունը (միայն ծնողի ներկայությամբ ընդունելություն չի կազմակերպվում)։ 
  • Ծնողին ներկայացվում են ծրագիրը, ծրագրի կազմակերպման պայմանները, երկկողմանի իրավունքները և պարտականությունները  (հավելված)։ 
  • Սանն անցնում է ներառման փուլ, որի ժամանակ կարևոր է դաստիարակ-ծնող, տուն-պարտեզ անմիջական կապը
  • Անհրաժեշտության դեպքում, բացի դաստիարակից և օգնականից, երեխային դիտարկում են կրթահամալիրի ներառականության, ՏՄԱԿ-ի մասնագետները, ներկայացնում են դիտարկումներ, սանի գնահատման առաջարկ։
  • Առողջագետը ծանոթանում է երեխայի առողջական վիճակի մասին տեղեկանքին։ 
  • Այս բոլոր փուլերն անցնելուց հետո կնքվում է պայմանագիր:
  • Դաստիարակը, օգնականը լրացնում են սանի մասին տեղեկատվական թերթիկ և կցում պայմանագրին:

 

Ընդունելության ժամանակ տրվող առաջնահերթություն  

 

Ընդունելության ժամանակ առաջնահերթություն ունեն՝


  • կրթահամալիրի աշխատակիցների երեխաները,
  •  կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզում, Միջին, ավագ դպրոցներում, քոլեջում սովորող քույր, եղբայր ունեցողները։
  • Կրթահամալիրում ընդունելության կարգը նախատեսում է բացառություններ աշխատակիցների՝ 2 տարին չլրացած երեխանների համար, որոնք սկզբնական շրջանում խմբում լինում է խնամակալի հետ մինչև ժամը 13:30, կամաց-կամաց ներառման փուլը հաղթահարելուց հետո միանում են խմբին լրիվ օրով և առանց խնամակալի:

 

Ծանոթացում ծրագրին և միջավայրին 


  • Դպրոց-պարտեզի ղեկավարը ծնողներին ներկայացնում է ծրագրի, կազմակերպման առանձնահատկությունները։ 
  • Կազմակերպվում է շրջայց, որտեղ ներկայացվում է ծրագրի իրականացման միջավայրը՝ դպրոց-պարտեզում խմբասենյակները, խոհանոցը, բակ-պարտեզը, կրթահամալիրի ուսումնական կենտրոնները,  արհեստանոց-արվեստանոց-լաբորատորիաների ցանցը։ 
  •  Ծնողները ծրագրի վերաբերյալ հարցեր են ուղղում և ստանում մանրամասն պատասխաններ։  

 

Անհրաժեշտ փաստաթղթեր 

 

  • Երեխայի ծննդյան վկայականի պատճեն, 
  • ծնողի անձնագրի պատճեն, 
  • երեխայի սոցիալական ապահովության քարտի պատճեն, 
  • երեխայի բժշկական քարտ, 
  • լուսանկարներ (սովորաբար՝ 2 լուսանկար): 

 

Պայմանագրի կնքում 

  •  Ներառման փուլից հետո, ծնողի (օրինական ներկայացուցչի) հետ կնքվում է 2-4 տարեկանների խնամքի և զարգացման  պայմանագիր։
  •  Պայմանագիրը կնքվում և լուծվում է կրթահամալիրում սահմանված կարգով։  

 

Վճարների կազմակերպում

  •  Ծնողները տեղեկացվում են ամսական կամ տարեկան վճարների մասին և կատարում անհրաժեշտ վճարումները՝ ըստ կրթահամալիրի սահմանած կարգի։ 
  • Սանի արձակուրդի շրջանում ծնողը վճարում չի անում։ Արձակուրդը տրվում է ծնողի գրավոր հայտով, տարվա մեջ 2 ամիս՝ միանգամից կամ մեկական ամսով։
  • Անկախ սանի հաճախումներից՝ պայմանագրով որոշված ամսական վճարումները փոխանցվում են կրթահամալիրի հաշվարկային հաշվին, պայմանագրով նախատեսված կարգով։ Առաջին մուծումը կատարում է պայմանագրի կնքման պահին:

 

Տարեկան արդյունքների գնահատում

  •  Զարգացման բնութագիրը լրացվում է տարին 2 անգամ՝ հունվարին և օգոստոսին` հիմնվելով սանի զարգացման ցուցանիշների վրա։

 

Հավելված

 

Ուսումնառության պայմանագով որոշված իրավունքներ և պարտականություններ

 

Օրինականներկայացուցիչնիրավունքունի` 


  • ՀՀ օրենսդրությամբ պաշտպանելու սանի շահերն ու իրավունքները, 
  • անձամբ կամ ծնողական խորհրդի միջոցով ծանոթանալու ծրագրի տարեկան ծախսերի նախահաշվին և դրամական ծախսերի հաշվետվությանը, 
  • տեղեկություն ստանալու իր երեխայի ուսումնական գործունեության ընթացքի և արդյունքների մասին (համացանց, այլ միջոցներ), 
  • ներկա լինելու, հետևելու, մասնակցելու խմբի գործունեությանը, 
  • ակտիվ մասնակցություն ունենալու ընտանեկան հեռավար-առցանց նախագծերին: 

 

Օրինականներկայացուցիչըպարտավորէ` 

  •  ծանոթանալ ծրագրի փաթեթներին, մասնակցել ծրագրային քննարկումներին,  ստեղծել ընտանեկան հեռավար-առցանց ուսուցման փաթեթներ,
  • մասնակցել ծնողական կրթական-տեղեկատվական հավաքներին, ուսումնական օրացույցով որոշված նախագծերին, տոներին, ծեսերին, ծնողական սեմինարներին, 
  • ունենալ և գործածել էլհասցե, մշտապես հետևել կրթահամալիրի, դպրոցի, դաստիարակների բլոգներին, կայքերին, «Պարտեզ» ամսագրի աշխատանքներին,
  • սահմանված կարգով սանի բացակայությունների մասին նախապես էլհասցեով տեղեկացնել դաստիարակին կամ գրասենյակի ղեկավարին։ 

 

Ուսումնական նյութերի ապահովում 

  •  Ծնողը պարտավոր է ձեռք բերել բոլոր անհրաժեշտ ուսումնական նյութերը, որոնք պահանջվում են ուսումնական գործընթացի ընթացքում, այդ թվում՝ 
  • ուսումնական գործիքներ, ինչպիսիք են գրենական պիտույքները, անհատական արկղիկներ, արհեստի նյութեր և այլն, 
  • դասարանական շապիկ-գլխարկ- աշխատանքային և խոհանոցային գոգնոց. Mskh.am տարբերանշանով։ 

 

Ղեկավարն իրավունք ունի՝ 

  •  անհրաժեշտության դեպքում օրինական ներկայացուցչին հրավիրելու դպրոց-պարտեզ, 
  • օրինական ներկայացուցչի կողմից պայմանագրային պարտավորությունները չկատարելու դեպքում պայմանագիրը լուծելու: 

 

Ղեկավարըպարտավորէ՝ 

  •  ապահովել պայմանագրով որոշված ծառայությունները՝ սանի լիարժեք խնամքին, զարգացմանը համապատասխան միջավայրում, 
  • ապահովել սանիտարահիգիենիկ պատշաճ պայմաններ, 
  • ապահովել սաների շուրջտարյա գործունեությունը համապատասխան ջերմային ռեժիմի պայմաններում, 
  • խմբի բլոգի, ծեսերի, ստուգատեսների, ցուցադրությունների միջոցով պարբերաբար ծնողին ներկայացնել սանի` կրթական ծրագրի յուրացման արդյունքները, 
  • ապահովել ծրագրի տարեկան ծախսերի նախահաշիվը` գումարի ծախսը և տարեկան հաշվետվությունը ներկայացնելով դպրոցի, խմբի ծնողական խորհուրդներին ի գիտություն, 
  • ծնողի ընտրությամբ, սահմանված կարգով, ապահովել սանի զարգացման (ուսուցման) լրացուցիչ ծառայություններ, որոնց համար կնքվում են լրացուցիչ պայմանագրեր, 
  • սահմանված կարգով օրինական ներկայացուցչի ցանկությամբ և միջոցներով կազմակերպել սանի տրանսպորտային տեղափոխումը այն դեպքում, եթե տեղափոխումից օգտվում են մեծ քույրը կամ եղբայրը։

 

Պայմանագրի ժամկետը, փոփոխման և լուծման պայմանները

  •   2-5 տարեկանների խնամքի և զարգացամն խումբ. պայմանագիրն ուժի մեջ է մտնում ստորագրման պահից և գործում է մինչև սանի 5 տարեկանների խումբ տեղափոխվելը։
  • Պայմանագիրը կարող է փոխվել կողմերի համաձայնությամբ: Կատարված փոփոխությունները կամ լրացումները համարվում են պայմանագրի անբաժանելի մաս:
  • Պայմանագիրը կարող է լուծվել կողմերից մեկի պայմանագրային պարտավորությունները չկատարելու դեպքում:
  • Պայմանագրի գործողության ժամկետի ավարտից հետո պայմանագրի օրինակը սահմանված կարգով դպրոցում պահպանվում է հինգ տարի։
MSKH