Արհեստական բանականությունը ուսումնական գործընթացում.

Սովորող-սովորեցնող ուսուցիչ՝ Նվարդ Սարգսյան. Հունիսի 16-17
Այժմ
արդեն գրեթե բոլորը գիտեն արհեստական բանականության ChatGPT ծրագրի մասին և օգտագործում
են այն իրենց առօրյա աշխատանքում: Մայիսի 31-ին նույնիսկ իմ հոդվածը լույս տեսավ Դպիրում
«Ուսուցման և ուսումնառության ռազմավարական փոփոխություն.
արհեստական բանականության ChatGPT ծրագրի արդյունավետ ինտեգրումը հանրակրթության մեջ»:
Հազիվէ ի ընտելացել այս ուսումնական նոր հզոր գործիքով աշխատելուն, երբ հունիսյան
մանկավարժական ճամբարի աշխատակարգում կարդացի՝ սովորող-սովորեցնող ուսուցիչ Նվարդ Սարգսյանը
հունիսի 16-17-ին հրավիրում է իր մասնագիտական զարգացման երկօրյա դասընթացին՝ «Արհեստական
բանականությունը ուսումնական գործընթացում» թեմայով: Քանի որ թեման ինձ շատ էր հետաքրքրում,
և Նվարդն էլ համակարգչային օպերատրության մասնագետ է, մտածեցի, որ անպայման մի նոր
բան կսովորեմ և չսխալվեցի: Նվարդի դասընթացում ընդգրկված էին ԱԲ ինձ անծանոթ ծրագրեր
«perplexity, gemini, claude,
grok»: Նվարդ Սարգսյանը մանրամասն բացատրեց այդ ծրագրերին
գրանցվելու և դրանցից օգտվելու նրբությունները: Կարևորն այն էր, որ հետ չմնալ Նվարդի
գերարագ մտածող մտքից:
Կարծում
եմ, որ դասընթացին մասնակցող բոլոր դասավանդողները շնորհակալ եղան Նվարդ Սարգսյանից: