Սովորողի ընդունելության կարգ։ Քոլեջ

2025-2026 ուստարի
I. Ընդհանուր դրույթներ
1.1 «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Քոլեջում ուսանողի ընդունելությունն իրականացվում է բլեյան դպրոց հեղինակային մանկավարժության սկզբունքներով՝ դիմորդին ընձեռելով մասնագիտական կողմնորոշման և ինքնադրսևորման հնարավորություն։
1.2 Ընդունելության գործընթացը դիտարկվում է որպես փորձառություն՝ ուղղված դիմորդի կարողությունների բացահայտմանն ու մասնագիտական ընտրության ճշգրտմանը։
1․3 Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող դիմորդների ընդունելությունն իրականացվում է սահմանված կարգով։
1.4 Այլալեզու սովորողների ընդունելությունը կազմակերպվում է սահմանված կարգով։
1.5 Ընդունելությունն իրականացվում է երկու փուլով.
- I փուլ – մասնագիտական աշխատարաններ. հետաքրքրությունների, հմտությունների գնահատում,
- II փուլ – փաստաթղթային ընդունելություն՝ ԿԳՄՍՆ սահմանած կարգով dimord.emis.am հարթակում հայտագրմամբ և ուսումնառության պայմանագրի կնքմամբ։
Ընդունված սովորողները ուսումնական տարին սկսելուց առաջ մասնակցում են եռօրյա արշավախմբային ճամբարի։
1.6 Ընդունելության գործընթացն ապահովում է յուրաքանչյուր ուսանողի մասնակցային, ներառվող, անհատական մուտքը:
II. Մասնագիտական աշխատարանների կազմակերպում
2.1 Մասնագիտական աշխատարաններից մեկին մասնակցությունն ընդունելության պարտադիր փուլ է։
2․2 Ցանկության դեպքում դիմորդը մուտքի տարբեր ճամբարներում կարող է մասնակցել մեկից ավելի աշխատարանի։
2.3 Դիմորդները նախապես հայտագրվում են առցանց կամ տեղում՝ լրացնելով համապատասխան ձևաթուղթ։ Ձևաթուղթը քոլեջի ղեկավարի ներկայացմամբ հաստատում է կրթահամալիրի տնօրենը։
2.4 Աշխատարանները կազմակերպվում են հունիսին, հուլիսին, օգոստոսին՝ հնգօրյա աշխատակարգով։ Աշխատարանի բովանդակությունը, աշխատակարգը քոլեջի ղեկավարի ներկայացմամբ հաստատում է կրթահամալիրի մասնաժողովը։
2․5 Աշխատարաններից որևէ մեկին չմասնակցած դիմորդի համար օգոստոսին կարող է կազմակերպվել աշխատարանների 4-րդ շրջան։
III. Մասնագիտական աշխատարանների նպատակները և խնդիրները
3․1 Մասնագիտական աշխատարանների կազմակերպման նպատակը դիմորդի հետաքրքրությունների, մասնագիտական կողմնորոշման և մասնագիտության համար անհրաժեշտ նվազագույն գիտելիքների և կարողությունների գնահատումն է։
3.2. Խնդիրներն են՝
- Ծանոթացում կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային մանկավարժությանը, մասնագիտական կրթական ծրագրերին, դրանց կազմակերպման առանձնահատկություններին, կրթահամալիրի ուսումնական միջավայրին։
- Մասնագիտական կողմնորոշման աջակցություն։
- Մասնագիտության ընտրության փորձառություն։
- Ինքնադրսևորման և նախաձեռնողականության խթանում։
- Թվային միջոցներով ուսումնառության կարողությունների զարգացում։
- Բլոգավարության, մեդիահմտությունների յուրացում։
- Թիմային, համագործակցային աշխատանքով, արտադրությամբ ուսումնառության կարողությունների խթանում։
- Բնական ինտեգրում ուսումնական միջավայր։
IV. Աշխատարաններ
- Շուկայաբանություն մասնագիտության
- «Համակարգչային գեղարվեստական նախագծում» մասնագիտության
- Զբոսաշրջություն» մասնագիտության
- «Լուսանկարչական գործ» մասնագիտության
- «Հագուստի մոդելավորում և նախագծում» մասնագիտության
- «Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների և համակարգչային ցանցերի տեխնիկական սպասարկում» մասնագիտության
- «Խմորման արտադրության տեխնոլոգիա և գինեգործություն» մասնագիտության աշխատարան։
V. Աշխատարանների բովանդակային բաղադրիչները
- Մասնագիտական միջավայրում նախագծային աշխատանքի իրականացում
- Անհատական և խմբային ուսումնական գործունեություն
- Բլոգուսուցում
VI. Հմտությունների և կարողությունների գնահատման կարգ
6․1 Մասնագիտական աշխատարանները գնահատման հարթակներ են՝ ուղղված ուսանողի կարողությունների, հմտությունների և մասնագիտական կողմնորոշման բացահայտմանը։
Գնահատման հիմնական ուղղությունները, գործիքները
Ոլորտ | Նպատակ | Գործիքներ / Մեթոդներ |
Մտավոր ունակություններ (IQ), իմացական գործընթացներ | Տրամաբանական մտածողություն, հիշողություն | Խաղային թեստեր, ֆլեշմոբներ |
Մասնագիտական հակումներ | Ոլորտային նախընտրություններ | Հարցարաններ, դիտարկումներ, քննարկումներ |
Գրագիտական կարողություններ | Ընթերցանություն, շարադրման ունակություններ, մեդիագրագիտություն | Բանավոր, գրավոր աշխատանք, հարցուպատասխան, տեքստի մեկնաբանում, վերլուծություն |
Փափուկ հմտություններ | Հաղորդակցություն, համագործակցություն | Խմբային առաջադրանքներ, խաղային մոդելավորում, մտագրոհ |
Կոշտ հմտություններ | Մասնագիտության համար անհրաժեշտ գիտելիքներ | Գործնական առաջադրանքներ համապատասխան ոլորտում |
Գնահատման փուլերը
- Մասնակցություն աշխատարանին
- Արդյունքների վերլուծություն, ամփոփում
- Հետադարձ կապ
6․2 Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող դիմորդների գնահատումն ապահովվում է ուղեցողի կամ մասնագիտական խմբի աջակցությամբ։
VII. Հաշվետվություն և փաստաթղթավորում
7․1 Աշխատարանների ղեկավարները կազմում են ամփոփ հաշվետվություն, որը ներառում է հետևյալ տեղեկությունը.
- Մասնակցության ակտիվություն
- Անհատական և մասնագիտական հմտությունների դրսևորում
- Վերջնական եզրակացության կայացում
7․2 Հաշվետվության հիման վրա, ինչպես նաև ԿԳՄՍՆ կարգով dimord.emis.am հարթակում հայտագրվելուց հետո կատարվում է ուսումնառության պայմանագրի կնքում։
7․3 Ուսումնառության պայմանագիր չկնքելու դեպքում Քոլեջի ղեկավարը ուսանողին, ծնողին ներկայացնում է մերժելու հիմնավորում։
7․4 Ուսանողն իր մերժումը կարող է բողոքարկել՝ դիմելով կրթահամալիրի տնօրենին։
6․5 Կրթահամալիրի տնօրենը կազմակերպում է հարցի քննարկում՝ աշխատարանների համակարգողների, Քոլեջի ղեկավարի մասնակցությամբ։ Համաձայնության չգալու դեպքում հարցը լուծվում է կրթահամալիրի տնօրենի որոշմամբ։
Իրավական հիմքեր
- ՀՀ օրենքը մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին
- Կրթահամալիրի կանոնադրություն, ներքին կարգապահական կանոններ
- Քոլեջի կանոնադրություն
VIII. Ընդունելության համար անհրաժեշտ փաստաթղթեր
- 9-րդ դասարանի ավարտական վկայական (կոդը)
- Ծննդյան վկայականի պատճեն
- Սոցքարտի (ՀԾՀ) պատճեն
- Չորս լուսանկար
- Ծնողի անձնագրի պատճեն
- Ուսումնառության պայմանագիր