Օտար լեզուն որպես անհատական նախասիրության զարգացման գործիք 9-րդ դասարանում

Օտար լեզուն որպես անհատական նախասիրության զարգացման գործիք 9-րդ դասարանում

Նախագծում մենք հավատում ենք, որ լավագույն ուսուցիչը հենց սովորողն է։ Երբ սովորողները ոչ միայն ուսումնասիրում են նյութը, այլ նաև ներկայացնում, գիտելիքը դառնում է ավելի հիմնավոր և հասկանալի։


Այս նախագծի շրջանակում սովորողները աշխատել են զույգերով՝ խորությամբ ուսումնասիրելով որևէ թեմա և ստեղծել տեսանյութեր։
Այս գործընթացը զարգացնում է ոչ միայն նրանց լեզվական հմտությունները, այլև ստեղծագործականությունը։ 

Մենք սովորում ենք՝ սովորեցնելով, աճում ենք՝ աջակցելով միմյանց։

Նախագծի հղումը

Նախագծի մասնակիցներ՝

highschool