Նախագծերը Քոլեջում

Ուսանողներ
Ուսումնական նախագծերը որոշվում են կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցով, ուսանողների նախասիրությունների զարգացման ակումբների, կրթական ծրագրերի ուսումնական պլաններով որոշված դասընթացների, լրացուցիչ կրթական ծրագրերով, հեղինակային կրթական ծրագրերի պետական աջակցության պայմանագրի հավելվածով, անհատական նախաձեռնությամբ։
Ուսումնական նախագծերը բաց են, մշակվում և իրականացվում են որպես դասավանդողների և ուսանողների համատեղ ուսումնական աշխատանք։ Ուսումնական նախագծերն իրականացվում են կրթական ծրագրի աշխատակարգով (դասացուցակով) կազմակերպվող ուսումնական պարապմունքների ժամանակ, նախագծային ուսուցում իրականացնող դասավանդողի բլոգում հրապարակված կարգով կամ որպես լրացուցիչ ուսուցում, նախագծի ծրագրով որոշված կարգով և ժամկետներում։
Ուսանողների նախագծերը հրապարակված են բլոգներում։
Ուսումնական նախագիծը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի ուսանողի համար հանդիսանում է ուսումնական գործընթացի կարևոր բաղադրիչ, որը նպաստում է նրա գիտելիքների և հմտությունների բազմազան զարգացմանը։ Ուսումնական նախագիծը ուսանողներին հնարավորություն է տալիս իրական կյանքում հանդիպող հիմնախնդիրների ձևակերպման և դրանց լուծման միջոցով զարգացնել իրենց հետազոտական և համագործակցային հմտությունները: Այս նախագծերի հիմնական նպատակը ուսումնական պրոցեսի հարստացումն ու ուսանողների ինքնուրույն գործունեության խթանումն է:
Ուսումնական նախագծերի առանձնահատկությունները
- Հիմնախնդիր՝ ուսումնական նախագիծը սկսվում է իրական կյանքում հանդիպող հիմնախնդիրի ձևակերպմամբ: Սա կարող է լինել կրթական, սոցիալական, գիտական կամ որևէ այլ բնագավառում առկա խնդիր:
- Նպատակ և վերջնարդյունքներ՝ նախագիծը պետք է ունենա հստակ նպատակներ և տեսանելի, շոշափելի վերջնարդյունքներ, որոնք կարող են ներկայացվել հանրությանը:
- Տևողություն՝ նախագծերը կարող են լինել կարճաժամկետ (մինչև մեկ ամիս) կամ երկարաժամկետ (մեկ ամիս և ավելի):
- Մասնակիցների քանակ՝ նախագծերը կարող են իրականացվել անհատական կամ խմբային ձևաչափով:
- Բովանդակություն՝ նախագծերը կարող են վերաբերել որևէ առարկային, լինել միջառարկայական կամ ինտեգրված:
Նախագծերի իրականացման փուլեր
- Նախապատրաստական փուլ՝ աշխատանքային խմբերի ձևավորում, աշխատանքի բաշխում և նկարագրություն ըստ խմբերի:
- Ընթացք՝ նախագծի ընթացքը նկարագրվում է ըստ քայլերի և առջև դրված խնդիրների: Աշխատանքի ընթացքի լուսաբանում (բլոգներ, լուսանկարներ, ֆիլմեր և այլն):
- Վերջնարդյունք՝ վերջնարդյունքը կարող է լինել հանրային ներկայացում (կլոր սեղան, ցուցադրություն և այլն):
Արդյունքների հրապարակում բլոգում, հոդվածներ, հետազոտական աշխատանքներ:
Ստեղծված արդյունքի ցուցադրություն-ներկայացում-համեմատում-նորարարություն-նախագծի հետագա շարունակություն-զարգացում:
Նախագծերի լուսաբանում
- Նախագծերի ընթացքի լուսաբանումը և արդյունքները հրապարակվում են ուսումնական անհատական և խմբային բլոգներում, դպրոցների ենթակայքերում, ինչպես նաև՝ mskh.am-ում:
- Քոլեջի ուսանողը և դաստիարակը բլոգում ունենում են տվյալ ուսումնական տարվա նախագիծ բաժինը, որտեղ երևում է նախագծի ընթացքը և վերջնարդյունքը (ֆիլմեր, ուղիղ եթերներ, լուսանկարներ, ռադիոնյութեր և այլն):
Նախագծերի մշակում և քննարկում
- Նախագծերը մշակում և քննարկում են «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի նախադպրոցական բաժնի ուսանողները՝ դաստիարակների հետ համատեղ:
- Նախագծերը անընդհատ նորացվում են, թարմացվում և ունեն շարունակական բնույթ:
- Կազմակերպվում են սեմինար-հավաքներ ծնողների հետ՝ քննարկելու նախագծերի լավարկման հարցերը:
- Նախագծերում ներառվում են յուրաքանչյուր տարվա ամփոփումները՝ լրացումներով, որոնք իրականացվել են ուսանողների և դաստիարակների համատեղ աշխատանքի արդյունքում:
Ամփոփում
Ուսումնական նախագիծը կարևոր միջոց է ուսանողների ինքնուրույն և համագործակցային հմտությունների զարգացման համար: Այն ոչ միայն նպաստում է նրանց գիտելիքների հարստացմանը, այլև խթանում է նրանց ստեղծագործական և հետազոտական մտածողությունը:
2024-2025 ուսումնական տարի
Մասնագիտությունը՝ Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների և համակարգչային ցանցերի տեխնիկական սպասարկում
3-րդ կուրս
- Գեղամ Մարգարյան — Համակարգչային ցանցերը և դրանց կառուցվածքը
- Արտավազդ Պետրոսյան — Համակարգչային ցանցերի վերահսկում
- Գոռ Մանուկյան — Համակարգչային ցանցերի կառավարում կազմակերպություններում
- Նարեկ Մարտիրոսյան — Անլար ցանցերի տեխնիկական սպասարկում
- Հայկ Հարությունյան — Համակարգչային ցանցերի տեղակայում և կարգավորում
- Դավիթ Խալաթյան — Համակարգչային ցանցերի ապահովություն և անվտանգություն
- Աշոտ Վարդանյան — Վիրտուալ մասնավոր ցանցերի (VPN) տեղակայում և կառավարում
- Վարդան Մնացականյան — Համակարգչային ցանցերի դիագնոստիկա
- Կրեկ Գազանճյան — Համակարգչային ցանցերի կառավարում և օպտիմալացում
- Հովհաննես Ավդալյան — Ծրագրային ապահովման տեղակայում և կառավարում
- Վահե Բալասանյան — Տեխնիկական սպասարկման գործիքներ և տեխնոլոգիաներ
- Էրիկ Հովհաննիսյան — Համակարգչային ցանցերի պլանավորում և դիզայն
Մասնագիտությունը՝ Շուկայաբանություն
2-րդ կուրս
- Էրիկ Հովհաննիսյան — Համակարգչային ցանցերի պլանավորում և դիզայն
- Էդմոն Մանուկյան — Վայլդբերիզ օնլայն խանութում ապրանքների առաջխաղացման ձևերը և ապրանքների զարգացման ընթացքը
- Արեգ Աբգարյան — Սպառողների սեգմենտի բացահայտում և ուսումնասիրություն
- Գրիգոր Պապիկյան — Ինչ է գովազդը, ինչպե՞ս է այն գրավում մարդկանց ուշադրությունը
- Արտյոմ Կարաբեկյան — Հայաստանի ավտոմոբիլային շուկայի սեգմենտավորումը և վերլուծությունը
- Լյուսի Ջանվելյան — Ինչպե՞ս են ալգորիթմները ձևավորում սպառողների ընտրությունը՝ հարմարեցնելով գնումները անհատական նախասիրություններին, վարքագծին, կարիքներին և ի՞նչ ազդեցություն են ունենում շուկայի վրա
- Գոհարիկ Թաթոյան — Անիմեի ազդեցությունը երիտասարդների վրա
- Գոհարիկ Թաթոյան — Վիրուսային միտումները սոց. ցանցերում
Սոցիոլոգիական հարցումներ և ուսումնասիրություններ
2-րդ կուրս
- Արծրունի Ղարագյոզյան, Լիլյա Պալյան —Արկածներ ֆանտաստիկայի աշխարհում․ ի՞նչ կլիներ, եթե անհնարինը դառնար իրական
- Անաստասիա Չերնյախովսկայա — Հագուստը մեր օրերում
- Գոհար Թաթոյան, Արեգ Աբգարյան — Անիմե և Մանգա
- Անժելա Դադոյան — Որքանով են ձեր հույզերն ազդում շրջակա միջավայրի և շրջապատող մարդկանց վրա
- Գրիգոր Պապիկյան — Ճամփորդության ազդեցությունը մարդու աշխարհընկալման, առողջության և հոգեբանության վրա
3-րդ կուրս
- Լենա Պողոսյան փաթեթ
- Գայանե Սարգսյան փաթեթ
- Թամարա Մկրտչյան փաթեթ
- Աննա Վահանյան
- Ալլա Նիկողոսյան
- Ժենյա Գասպարյան
- Մարինե Համբարձումյան
- Նելլի Իսակովա
- Արմինե Եղյան
- Անուշ Իսրայելյան
- Նաիրա Գաբրիելյան
- Մարիետա Փիլիպոսյան
- Աննա Հովսեփյան
- Հասմիկ Գասպարյան
- Դիանա Գևորգյան
- Քրիստինե Օքսուզյան
- Արմինե Սիրաֆյան
- Լիանա Արամյան
- Աննա Բարոյան
- Ռուզաննա Մարտիրոսյան
- Էլմիրա Հայրապետյան
- Կարինե Կիմջյան
- Սիրուշ Թովմասյան
- Վիկտորյա Պեպելյան
- Արմենուհի Ալեքսանյան
- Մարիամ Օսիպյան
- Գոհար Ոսկանյան
Մասնագիտությունը՝ Նախադպրոցական կրթություն
3-րդ կուրս
- Լիան Գրիգորյան
- Արմանուշ Ղազարյան
- Նարինե Մակարյան փաթեթ
- Անուշիկ Ղազարյան փաթեթ
- Հասմիկ Քերոբյան փաթեթ
- Սաթեն Գևորգյան փաթեթ 1, 2
- Արմանուշ Ղազարյան փաթեթ
Նախագծերի փաթեթ
2020-2024ուստարի
- Թումանյանական օրեր
- «Ձոն մայրիկի» գարնանային ցուցահանդես
- «Աղայան-Ռոդարի» նախագիծ
- Մեղրա-մեղվա նախագիծ
- «Կոմիտասյան օրեր» նախագիծ
- ` Բաղը քաղինք խաղողը տարանք նախագիծ
- «Բարի լո՜ւյս, Ագարակ+ Լավաշթխիկ» ուսումնական նախագիծ
- «Խնկոյանական օրեր» նախագիծ
- «Ռոդարիական օրեր» նախագիծ
- «Դպրոցը` ատամհատիկի բաց արվեստանոց» նախագիծ
- Նվեր օրեր՝ ծննդյան ծեսով նախագծեր
Վեբ ծրագրավորման, համակագչային գրաֆիկայի ոլորտի մասնագիտական նախագծերը կազմել և իրականացրել են Քոլեջի ուսանողները։ Նախագծերը հրապարակված են ուսանողների բլոգներում։
Հիմնական կրթության 1-ին կուրս
- Ասատրյան Արայիկ Վարդանի
- Նագրի Վինիտա Ռաջիվի
- Քրմոյան Արսեն Արմանի
- Պալյան Լիլյա Մանուկի
- Հովհաննիսյան Տիգրան Կարենի
- Անտոնեան Հրայր Արամի
- Դերմենջյան Տիգրան Հովհաննեսի
- Զաքարյան Արտյոմ Վահեի
- Գասպարյան Գաբրիել Ռաֆայելի
- Թումասյան Բրանդոն Արմոյի
- Սիմոնյան Արամե Արտյոմի
- Սմբատյան Աննա Սարգսի
- Գևորգյան Նարեկ Էդուրադի
- Հակոբյան Արամ Գրիգորի
- Հակոբյան Լուիզա Դավիթի
- Ենգիբարյան Լաուրա Արթուրի
- Գագրեյան Բագրատ Զավենի
- Ղարագյոզյան Արծրունի Արմենի
- Գևորգյան Սամվել Հովհաննեսի
- Թառանյան Մերի
Հիմնական կրթության 2-րդ կուրս
- Նանե Ասատրյան
- Մերի Մեհրաբյան
- Լիլյա Սարուխանյան
- Մարինա Մարգարյան
- Էլեն Այվազյան
- Էմիլյա Զատիկյան
- Միքայել Քլանթարյան
- Դավիթ Անժուր
- Սմբատ Եղոյան
- Ալեքս Պետրոսյան
- Անգելինա Մանուկյան
- Միքայել Խուդավերդյան
- Մարիյա Վարդանյան
- Գրիգոր Շեկոյան
- Նարեկ Գրիգորյան
- Տիգրան Միրիջանյան
- Միլենա Գևորգյան
Հիմնական կրթության 3-րդ կուրս
Զբոսաշրջություն
- Բազմօրյա հայրենագիտական երթուղիների մշակում․ Ինեսա Գրիգորյան, Մարիամ Մարտիրոսյան
- Վայոց ձորի մարզի՝ Արատեսի երթուղիների մշակում՝ Մարիամ Սմբատյան, Գոհար Սիմոնյան
- Արկածային տուրիզմը Հայաստանում, տուր-նախագծեր․ Էդուարդ Խաչատրյան
- Քարտեզագրական գործիքների կիրառումն ուսումնական գործընթացում․ Մանյա Կարապետյան
- Կրթական տուրիզմ-կենտրոնը կրթահամալիրում․ Էլեն Ասատրյան
- Մեկօրյա մարզային նախագծային փաթեթ․ Լիա Ավետիսյան, Սոնա Մեհրաբյան
- Պատմական հետքեր․ երեկ և այսօր․ Դավիթ Անժուր, Օֆելյա Առաքելյան, լուսանկարչական մասնագիտական խումբ
Մարքեթինգ
- Ձեռնարկության մարքեթինգային պլանի ստեղծում․ Սեբաստացի գինի․ Սուրիկ Համբարձումյան
- Ձեռնարկության մարքեթինգային պլանի ստեղծում․ Արատեսի դպրական կենտրոն․ Խաչատրյան Մերի
- Քոլեջի սոցհարթակների կառավարում (Imstagram, Facebook, Telegram)․ Միքայել Խուդավերդյան, Նարեկ Միրզոյան
- BIG Christmas Market with Coca-Cola 2023-2024 — Ամանորյա ամենամեծ ցուցահանդես-տոնավաճառի բրենդինգ․ Միքայել Խուդավերդյան, Նարեկ Միրզոյան, Նանե Ասատրյան, Սմբատ Եղոյան, Ալեքս Պետրոսյան
ՏՏ ոլորտ
- Կիբերանվտանգության հիմունքներ (Haching). Հայկ Հարությունյան
- Իմ իրավունքները և թվային աշխարհը․ Նարեկ Սոսոյան, Արմեն Ավետիսյան
- Արհեստական բանականության կիրառումը ուսումնական գործընթացում․ վտանգները և հնարավորությունները․ Դավիթ Խալաթյան, Աշոտ Վարդանյան
Մոդելավորում, տեխնոլոգիա
- Հայկական ազգային տարազ․ տարազախմբեր/ Էլեն Եսայան և Ժաննա Նավոյան
- Նորաձևության խոշոր տներ և հավաքածուներ. բարձր նորաձևություն/ Լիլիթ Ստեփանյան և Սվետլանա Մովսիսյան
- Գործվածքի տեսակների ուսումնասիրություն/ Լուսինե Երեմյան և Սյուզի Թագվորյան
Զբոսաշրջության ոլորտի մասնագիտական, մշակութային նախագծեր։
Նախագծերը կազմել և իրականացրել են Քոլեջի դասավանդողները և ուսանողները։
Նախագծերը հրապարակված են դասավանդողների, ուսանողների բլոգներում։
- «Գյուղից գյուղ» նախագիծ
- Հայոց թագուհիներ. ուսումնական հետազոտություն
- Հայոց դրամաշրջանառության պատմությունը
- Հայ ականավոր թագուհիները. նախագիծ
- Մեկ քայլ մոտ արմատներին
- Պատմության լուռ վկաները․ նախագիծ
- Հայոց դրամաշրջանառության պատմությունը
- Կազմակերպությունների ստեղծում գրանցում և կառավարում
- Ուսումնական շուկայի ուսումնասիրություն
- Լաբորատոր փորձեր
- Բիզնես նախագիծ
- Ինչպես գրագետ կազմել և ներկայացնել շնորհանդեսը
- Հայաստանի թռչուններ
- Փաստեր և ավանդազրույցներ թռչունների մասին
- «Հանքաարդյունաբերությունը Հայաստանում»
- «Երկրների պատմությունը և մշակույթը»
- «Բացահայտիր աշխարհը՝ ճամփորդության միջոցով»
- «Լքված գյուղեր»
- «Երևան համայնքի վարչական շրջաններ»
- Регионы Армнеии
- Время поэзии Есенин
- Проекты декабря
- Проект Мхитар Себастаци
- Знаете ли вы Туманяна
- Տուռ-փաթեթներ
- «Սուրբ Ծննդյան «Ավետիս»-ներ, ամանորյա խաղեր»
- «Ազգային, ավանդական, ծիսական խաղերը որպես հանրակրթական ծրագրերի բաղադրիչ և ազգային մշակույթի փոխանցման միջոց»
- «Ազգային պարերգերի ուսուցողական տեսահոլովակներ»
- «Բարեկենդանի ծեսը «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիրում»
- «Տեառնընդառաջը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում» (Մանկական «Տիկնի պսակ» երաժշտածիսական ներկայացում)
- «Շիրակի տարածաշրջանի ազգային երգեր»
- «Հացթխիկի ծես»
- Վավերագրական լուսանկարչություն
- 2d քաղաք
- Քաղաքային լուսանկարչություն
- Նոր հայացք, F/64
- «Հարցումների շարք» նախագիծ
- Մասնագիտական ոլորտի գործունեության ուսումնասիրություն
- Նեյրոգրաֆիկան անընդմեջ փոփոխվող կյանքում
- Մանդալաթերապիա
- Հայաստանը զբոսաշրջիկի աչքերով
- Մարդը որպես զբոսաշրջիկ
- Քարտեզագրական գործիքների կիրառում
- Հասարակագիտական նախագիծ
- Իմ արմատների պատմությունը
- Պատկերացումների արտացոլանք
- Проект зимнего лагеря“ Территория возможностей
- «Древняя Армения»
Регионы Армении
Время поэзии
- « Женщины, которые изменили мир»
- Հին ու նոր Երևան
- “Թումանյանն իսպաներենով” թարգմանական-ընթերցանության Mi casa ideal” El proyecto “Vidas, biografías” “Mi familia” El proyecto “Vidas, biografías”
-
Անգլալեզու տուրիստական փաթեթների կազմում
- Մեկ օր հեքիաթների աշխարհում
- Երևանը ես եմ
- Անգլերենի ակումբ
- Անգլիախոս ֆիլմեր
- Մեկ ամիս-մեկ գիրք
- Հեքիաթային անգլերեն
- Զբոսաշրջային երթուղիներ մշակելու և գծելու հմտություններ