Հոգեսոցիալական տոկունության բարձրացում, խաղ-գործունեության ամփոփում

Մարինե Մարտիրոսյան

Երեխաների հոգեսացիալական զարգացման հիմքում սեփական հույզերի ճանաչումն ու կառավարումն է։ Խաղ-գործունեությամբ աշխատանքային գործունեության ընթացքում սովորողները ձեռք բերեցին հաղորդակցական, ստեղծագործական, տրամաբանական, կառուցողական մտածողության հմտություններ։ Սկսեցին ճանաչել սեփական ես-ի դրսևորումները՝ հուզական տարբեր ապրումների ժամանակ։ Կարողացան օգնել միմյանց՝ տխրությունը, զայրույթը ժպիտի փոխել, ուրախություն նվիրել միմյանց։ Պարապմունքները հագեցած և բովանդակալից էին և  յուրաքանչյուր խաղ-գործունեություն դեռ շարունակելու ենք վարել ուսումնական պարապմունքների ընթացքում։ Ամբողջական նյութը՝ դասարանական բլոգում։

easternschool

Edit Delete