Քոլեջի ծավալած գործունեության մասին հարցում
Քոլեջի ծավալած գործունեության մասին հարցաթերթ։ Քոլեջի մասին տեղեկատվության աղբյուրները
2023-2024 ուսումնական տարի
Ներածություն
Այս ամփոփումը ներկայացնում է 2023-2024 ուսումնական տարվա ընթացքում անցկացված հարցման արդյունքները, որոնք վերաբերում են Քոլեջի մասին տեղեկատվության աղբյուրներին և ուսանողների ընդհանուր գնահատականներին Քոլեջի ծավալած գործունեության վերաբերյալ։ Հարցման նպատակն է պարզել, թե ուսանողները ինչպիսի աղբյուրներից են ստանում տեղեկատվություն Քոլեջի մասին և ինչպես են գնահատում այդ տեղեկատվությունը։
Վերլուծություն
Բարեկամներ/ընկերներ - 25.2% (26 ուսանող)
Համացանց/սոցցանցեր - 17.5% (18 ուսանող)
Ունեմ կրթահամալիրում աշխատող, սովորող կամ ավարտած քույր-եղբայր, ընկեր-բարեկամ - 32% (33 ուսանող)
Կատարել եմ մասնագիտությունով կողմնորոշված ընտրություն - 17.5% (18 ուսանող)
Քոլեջի տարածքի համայնքի բնակիչ եմ - 7.8% (8 ուսանող)
Քոլեջի մասին ստացված ընդհանուր տեղեկատվության գնահատում
Գերազանց - 23.3% (24 ուսանող)
Լավ - 67% (69 ուսանող)
Բավարար - 9.7% (10 ուսանող)
Անբավարար - 0%
Քոլեջի իրազեկման մեխանիզմների արդյունավետություն նախորդ տարիների համեմատ
Շատ ավելի արդյունավետ - 24.3% (25 ուսանող)
Ավելի արդյունավետ - 37.9% (39 ուսանող)
Նույն մակարդակի վրա - 29.1% (30 ուսանող)
Ավելի քիչ արդյունավետ - 8.7% (9 ուսանող)
Շատ ավելի քիչ արդյունավետ - 0%
Մասնագիտության ընտրության վրա ազդող գործոններ
Հետաքրքրություն դեպի մասնագիտություն - 61.2% (63 ուսանող)
Ընտանեկան անդամների կամ ընկերների խորհուրդներ - 14.6% (15 ուսանող)
Տեղեկատվությունը Քոլեջի կայքից կամ սոցցանցերից - 9.7% (10 ուսանող)
Քոլեջի մոտակայքում բնակվելը - 25.2% (26 ուսանող)
Մասնագետների բարձր աշխատավարձ - 31.1% (32 ուսանող)
Տվյալային մաս
Եզրակացություն
Հարցման արդյունքները ցույց են տալիս, որ Քոլեջի մասին տեղեկատվությունը հիմնականում ստացվում է բարեկամների, ընկերների և համացանցի միջոցով։ Քոլեջի վերաբերյալ ստացված ընդհանուր տեղեկատվությունը գնահատվել է հիմնականում «Լավ» և «Բավարար»։ Իրազեկման մեխանիզմները գնահատվել են ավելի արդյունավետ կամ նույն մակարդակի վրա, քան նախորդ տարիներին։ Մասնագիտության ընտրության վրա ազդող հիմնական գործոններն են եղել մասնագիտության նկատմամբ հետաքրքրությունը և ընտանիքի կամ ընկերների խորհուրդները։ Այս արդյունքները կարևոր են Քոլեջի ղեկավարության համար՝ հասկանալու, թե որ ոլորտներում անհրաժեշտ են բարելավումներ և ինչպիսի մեխանիզմներ կարելի է կիրառել ուսանողների տեղեկացվածությունը բարձրացնելու և ծառայությունների արդյունավետությունը բարելավելու համար։