Ուսումնառողների գնահատման քաղաքականությունը և վերանայման հիմքերը

Հաստատված է՝ Կրթահամալիրի տնօրենի
15
092023թ թիվ 10-1087 հրամանով

 

«ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ

ՔՈԼԵՋ

ՈՒՍՈՒՄՆԱՌՈՂՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՎԵՐԱՆԱՅՄԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

1.    ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ

  1. Ուսումնառողի գնահատման քաղաքականության նպատակն է ապահովել արդար, թափանցիկ և արդյունավետ գնահատման գործընթաց՝ համահունչ կրթական ծրագրերի նպատակներին, ուսումնառողի անհատական զարգացման կարիքներին։
  2. Այն ներառում է ուսումնառողների գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների համապարփակ գնահատում, ինչը նպաստում է կրթական գործընթացի բարելավմանը, որակի բարձրացմանը, ուսումնառողների առաջընթացի արդյունավետությանը։
  3. Ուսումնառողի գնահատման քաղաքականությունը ենթադրում է՝
  1. Արդարության պահպանում: Գնահատման գործընթացում հավասարություն և արդարություն:
  2. Չափանիշների հստակություն: Գնահատման չափանիշների առկայություն, որոշակիություն, հստակություն:
  3. Աջակցություն: Ուսանողների անհատական կարիքներին համապատասխան աջակցություն։
  4. Վերանայում: Գնահատման քաղաքականության վերանայում ըստ պահանջի։

Գնահատման ընթացակարգը ներառում է՝

  1. Մեթոդների ներդրում
  2. Չափանիշների սահմանում
  3. Աջակցություն
  4. Վերանայում
  5. Հետադարձ կապ

Գնահատման քաղաքականության արդյունավետությունը որոշվում է կրթական արդյունքների արձանագրմամբ, ուսումնառողների և դասավանդողների արձագանքներով, արդարության, հավասարության, անկողմնակալության ապահովմամբ, աջակցման ռեսուրսների նպատակային կիրառությամբ։

ՈւՍՈՒՄՆԱՌՈՂԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱՆԱՅՄԱՆ ՀԻՄՔԵՐԸ

Ուսումնառողների գնահատման քաղաքականության վերանայման համար պետք է   նկատի ունենալ հետևյալ կարևոր գործոնները՝

  1. Կրթական նպատակների համապատասխանություն
  2. Ուսումնառողի անհատական կարիքներ
  3. Տվյալների հավաքագրում
  4. Բազմազանություն
  5. Հավասարություն և անկողմնակալություն
  6. Թափանցիկություն
  7. Իրազեկվածություն
  8. Կրթության շարունակականություն
  9. Արձագանքներ

 Գնահատման քաղաքականության վերանայումը ներառում է՝

  1.  Պարբերական վերանայումներ, թարմացումներ՝ համապատասխան փոփոխվող կրթական պահանջներին
  2. Հետադարձ կապի բազմազանեցում
  3. Քննարկումներ
  4. Համակողմանի գնահատում
  5. Անհատական մոտեցում
  6. Տվյալների համակողմանի վերլուծություն

college

Edit Delete