Որակի կենտրոն

ՈՐԱԿԻ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆ

Որակի ապահովման կենտրոնը (ՈԱԿ) նպատակ ունի ապահովելու Քոլեջի կրթական ծրագրերի բարձր որակը և ուսանողների հաջողությունը՝ հիմնվելով այլոց  առաջավոր փորձի և մեթոդների վրա: Որակի ապահովման կենտրոնի մեխանիզմները բխում են սահմանված նպատակներից և խնդիրներից, գործառույթներից, ներառում են որակի մշտադիտարկման մեխանիզմների կիրառում, ուսումնական և վարչական ընթացակարգերի կանոնակարգում, հետազոտությունների իրականացում, տվյալների վերլուծություն, միջոցառումներ:

Որակի ապահովման կենտրոնի նպատակներն են`

ü կրթական ծրագրերի  համապատասխանեցում Քոլեջի առաքելությանը, աշխատաշուկայի պահանջներին,

ü ուսուցման ծառայությունների բարձր որակի ապահովում,

ü  ուսանողների, դասավանդողների ծառայությունների բարձր որակի ապահովում,

ü ուսանողների, շրջանավարտների, աշխատակիցների և այլ շահագրգիռ կողմերի արձագանքների հավաքագրում, վերլուծություն,

ü  շրջանավարտների հետադարձ կապի, նրանց աշխատանքային հաջողությունների և կրթական ծրագրերի ազդեցության վերաբերյալ հետազոտության իրականացում,

ü կրթական հաստատությունների և որակի ապահովման մարմինների հետ  լավագույն փորձի փոխանակում,

ü մեդիահարթակների և գործիքների կիրառում (առցանց հարցաթերթեր, ձևաթղթեր, ուսումնական բլոգ, կայք, սոցիալական մեդիա),

ü միջազգային կրթական պահանջներին և չափանիշներին համապատախանության ապահովում,

ü  արդյունավետ կառավարում:

Խնդիրներ`

ü Կազմակերպել վերապատրաստումներ, սեմինարներ, վարպետաց դասեր, ակումբներ,

ü կազմակերպել որակի ապահովման շաբաթներ,

ü իրականացնել մասնագիտական խորհրդատվություն,

ü ապահովել  ուսումնական բարձրորակ միջավայր,

ü աջակցել ուսանողներին, դասավանդողներին` հասնելու  կրթական և մասնագիտական նպատակներին,

ü իրականացնել կրթական ծրագրերի մշտադիտարկում և գնահատում,

ü պարբերաբար հավաքել և վերլուծել ներքին և արտաքին շահակիցների կարծիքները,

ü ապահովել նորարարական ուսումնական մեթոդներով և տեխնոլոգիաներով:

Որակի ապահովման կենտրոնի գործառույթներն են`

1. Մշտադիտարկում և գնահատում: Կրթական ծրագրերի, դասընթացների և դասավանդման մեթոդների պարբերական գնահատում:

2. Ուսուցում և թրեյնինգ: Դասավանդողների և ուսումնաօժանդակ կազմի մասնագիտական զարգացում:

3. Արտաքին գնահատում և աուդիտ: Պարբերաբար արտաքին գնահատման և աուդիտների կազմակերպում:

4. Տվյալների հավաքագրում և վերլուծություն: Ուսանողների, դասավանդողների և շրջանավարտների կարծիքների և արդյունքների հավաքագրում, վերլուծություն:

5. Անվտանգության և ռիսկերի կառավարում: Անվտանգության և ռիսկերի կառավարման մեխանիզմների կիրառում: 

6. Պարբերական աուդիտներ: Ներքին և արտաքին աուդիտների պարբերական իրականացում:

Մեխանիզմներ՝

  •    Քննարկման խմբեր: Կազմակերպել պարբերական հանդիպումներ ուսանողների, դասավանդողների և աշխատակիցների հետ՝ քննարկելու կրթական ծրագրերի որակը:
  •   Հարցումների և հարցազրույցների անցկացում: Օգտագործել տարբեր մեթոդներ հետադարձ կապի համար, ինչպիսիք են` հարցաթերթերը, հարցումները, ֆոկուս խմբերը, անհատական հարցազրույցները:
  •      Տվյալների բազաների մշակում: Ստեղծել և պահպանել տվյալների բազաներ, որոնք կպարունակեն որակի ապահովման գործընթացների վերաբերյալ տեղեկատվություն:
  •     Կրթական ծրագրերի կառավարում: Կազմակերպել կրթական ծրագրերի կառավարում:

Վերանայման մեխանիզմներ՝

  •    Ինքնագնահատում: Իրականացնել պարբերական ինքնագնահատում, գնահատել կրթական գործընթացները, դասավանդողների և սովորողների, ուսանողների աշխատանքը:
  •   Հետադարձ կապի համակարգեր: Ներքին և արտաքին շահակիցների շրջանում անցկացնել հարցումներ, հարցազրույցներ և հավաքել վերլուծական տվյալները՝ կրթական ծրագրերի և դասավանդման որակի վերաբերյալ:
  •     Աուդիտ: Իրականացնել աուդիտ, վերահսկողություն:
  •    Հաշվետվությունների վերլուծություններ: Վերլուծել հաշվետվությունները՝ բացահայտելու կրթական գործընթացի ուժեղ և թույլ կողմերը, քայլեր ձեռնարկելու դրանց բարելավման ուղղությամբ:
  •    Կրթական ծրագրերի վերանայում և թարմացում: Պարբերաբար թարմացնել, վերանայել կրթական ծրագրերը՝ ապահովելու համապատասխանությունը ուսումնական նպատակներին, արդի տեխնոլոգիաներին և աշխատանքի շուկայի պահանջներին:
  •    Մասնագիտական զարգացում և վերապատրաստում: Իրականացնել դասավանդողների, աշխատակիցների և վարչական անձնակազմի պարբերական վերապատրաստումներ, մասնագիտական զարգացման միջոցառումներ: 

Միջոցառումներ

1. Սեմինարներ և աշխատաժողովներ

2.  Որակի ապահովման տարեկան հաշվետվություն 

3. Կրթական ցուցահանդեսներ, տոնավաճառներ, աշխատարաններ

4. Դասավանդողների և ուսանողների հետադարձ կապի հավաքագրումներ

Կազմակերպչական կառուցվածք

1. Կենտրոնի ղեկավար 

Ղեկավարում է կենտրոնի ողջ գործունեությունը, պատասխանատու է որակի ապահովման ռազմավարության մշակման և իրականացման համար:

2. Գնահատման մասնագետներ 

Պատասխանատու են կրթական ծրագրերի, դասընթացների և դասավանդման մեթոդների գնահատման համար:

3. Մասնագիտական զարգացման մասնագետներ

Կազմակերպում են դասավանդողների և ուսումնաօժանդակ կազմի վերապատրաստման ծրագրեր:

4. Տվյալների վերլուծաբաններ

 Պատասխանատու են հետազոտությունների, հարցումների և վերլուծությունների իրականացման համար:

 


college

Edit Delete