SWOT վերլուծություն

2023թ․ դեկտեմբեր

 

                                                                                              SWOT ՎԵՐԼՈւԾՈւԹՅՈւՆ 


                                                      ՀՀ ԿԳՄՍՆ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Քոլեջ


Առաքելություն և նպատակներ 

Քոլեջի նպատակը է իրականացնել բարձրորակ նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթական ծրագրեր, ինչպես նաև լրացուցիչ կրթական ծրագրեր, որոնք ուղղված են անհատի զարգացմանը, հասարակության և պետական շահերի։

Քոլեջի գործունեությունը հիմնված է հետևյալ սկզբունքների վրա՝

  • Ժողովրդավարություն և մարդասիրություն
  • Հանրամատչելիություն
  • Ազգային և համամարդկային արժեքների զուգորդում
  • Անձի ազատ զարգացում
  • Ինքնավարություն
  • Կրթության աշխարհիկ բնույթ

Տարածքային և նյութական պայմաններ

Քոլեջն ունի ուսումնական եռահարկ մասնաշենք, լաբորատորիաներ, տարբեր արտադրական սրահներ, լսարաններ, խոհանոց, պահեստ, կանաչապատ տարածքներ, պարասրահ, հյուրատուն-կացարան, հիդրոպոնիկա, բուժկետ, գրասենյակ, հանդերձարաններ և այլ անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներ։ Բոլոր ուսումնական տարածքները ունեն անլար համացանցային կապ։

Մասնագիտական ծրագրեր

Քոլեջը միջին մասնագիտական կրթություն է իրականացնում հետևյալ մասնագիտություններով՝

  • Գրադարանային գործ
  • Նախադպրոցական կրթություն
  • Հագուստի մոդելավորում և նախագծում
  • Համակարգչային գեղարվեստական նախագծում
  • Հաշվողական տեխնիկայի միջոցների և համակարգչային ցանցերի տեխնիկական սպասարկու
  • Լուսանկարչական գործ
  • Զբոսաշրջության ծառայությունների կազմակերպում
  • Խմորման արտադրության տեխնոլոգիա և գինեգործություն

Հիմնախնդիրներ և զարգացման ռազմավարական նպատակներ

Քոլեջի առկա հիմնախնդիրներն են՝

  • Իրազեկվածության պակաս
  • Միջազգային համագործակցությունների պակաս
  • Լեզվական և մշակութային խոչընդոտներ
  • Ուսանողների փոքրաքանակություն

Քոլեջի ռազմավարական նպատակներն են՝

  • Կրթական առաջավոր հայեցակարգերի և տեխնոլոգիաների ներդրում
  • Մեդիակրթության զարգացում
  • Կարճաժամկետ մասնագիտական և լրացուցիչ կրթական ծրագրերի իրականացում
  • Հետազոտական բաղադրիչի կիրառում
  • Միջազգային համագործակցություն
  • Տեխնոլոգիական ենթակառուցվածքների զարգացում
  • Ուսանողների աջակցություն և զարգացում
  • Կառավարման համակարգի արդյունավետության բարձրացում

Իրականացվող աշխատանքներ

Քոլեջի կրթական ծրագրերի բարելավման, արդիականացման, և նոր մասնագիտությունների, դասընթացների մշակման գործընթացում ներգրավվում են ուսանողները, շրջանավարտները և աշխատաշուկայի ներկայացուցիչները։

Քոլեջը ստեղծում է կարիերայի զարգացման կենտրոն, որն աջակցում է ուսանողների կարիերայի զարգացմանը և տալիս է գործնական ուսուցման և փորձառության հնարավորություններ։

Քոլեջի նյութական միջավայրը անընդհատ զարգանում է՝ ներառելով նոր տեխնոլոգիական համակարգեր և օնլայն ուսուցման հարթակներ:

 

 
Ուժեղ կողմեր  (Strengths) 
 

 
Թույլ կողմեր (Weaknesses) 

1․ Աշոտ Բլեյանի հեղինակությամբ մշակված կրթական ծրագրեր, որոնք համապատասխանում են ժամանակակից պահանջներին:

1․ Շենքային պայմանների մասնակի վերանորոգման անհրաժեշտություն 

(տանիքի նորոգման անհրաժեշտություն)։ 

2․ Ուսումնական լաբորատորիաներ, խոհանոցներ, բացօթյա ուսումնական տարածքներ, սպորտային հաստատություններ և այլ բազմազան ուսումնական ու արտադրական միջավայրեր

2․ Քոլեջի կողմից իրականացվող կրթական ծրագերի մասին իրազեկվածության պակաս։ 

3․Անլար համացանցային կապ և մեդիակրթական ծրագրեր, որոնք ուսանողներին տրամադրում են արդի ՏՏ հմտություններ:

3․ Ֆինանսական ռեսուրսների սահմանափակում։ 

4․ Անընդհատ գործող մեդիա բաց միջավայրը: 

4․  Միջազգային համագործակցությունների և փոխանակման ծրագրերի սահմանափակումներ:

5․ Քոլեջի ուսանողների կողմից կրթահամալիրում իրականացվող մասնագիտական կրթության կիրառումն ու փորձառության հնարավորության առկայությունը։ 


6․ Դասավանդողների վերապատրաստման ծրագրերի իրականացումը: 

 

7․ Արհեստակցական կազմակերպության առկայությունը: 

 

                                          

Հնարավորություններ (Opportunities) 

 Վտանգներ (Threats) 

 

1․ Մասնագիտական վերապատրաստման ծրագրերի ընդլայնում։ 

1․ Մրցակցային միջավայրի փոփոխությունը։ 

2․ Մանկավարժական և ուսումնաարտադրական լաբորատորիաների, ուսումնական կենտրոնների համալրում և բարելավում: 

2․ Արտակարգ իրավիճակների (բնական աղետներ, համաճարակ, քաղաքական ճգնաժամ) ազդեցություն կրթական գործունեության վրա։ 

3․ Միջազգային կազմակերպությունների հետ համագործակցության ընդլայնում՝ փոխանակման ծրագրեր։ 

3․  Աշխատաշուկայի պահանջների արագ փոփոխությունը, որը կարող է անհրաժեշտ դարձնել ծրագրերի հաճախակի փոփոխությունը:

4․ Շենքային պայմանների բարեկարգում՝ արտաքին և ներքի հարդարման աշխատանքներ։ 

 Ֆինանսական ռեսուրսների սահմանափակում, որը կարող է ազդել ծրագրերի իրականացման և զարգացման վրա:

5․ Ուսանողների ներգրավածությունը հայաստանյան և միջազգային փառատոններին։ 

 

6․ Անհրաժեշտ ուսումնական լաբորատորիաների նյութատեխնիկական բազայի համալրում։

 

Թույլ կողմերի և վտանգների հաղթահարման պլանավորված ուղիներ

 

1.Կրթական ծրագրերի մասին իրազեկվածության պակաս:

 Մարքեթինգային արշավների անցկացում՝ ներգրավելով սոցիալական մեդիա, տեղական լրատվամիջոցներ և դպրոցական այցելություններ:

 Մասնագիտական ցուցահանդեսների, աշխատարանների մասնակցություն:

 Ուսանողների և շրջանավարտների պատմությունների հրապարակում՝ ընդգծելով հաջողված ծրագրերը և փորձառությունները:

2. Միջազգային համագործակցության պակաս:

 Միջազգային գործընկերային կապերի հաստատում՝ օգտագործելով առկա կապերը և ծրագրերը:

 Համագործակցության և փոխանակման ծրագրերի նախաձեռնում միջազգային հաստատությունների հետ:

3. Լեզվական և մշակութային խոչընդոտներ:

 Լեզվական հմտությունների զարգացման ծրագրերի իրականացում՝ անգլերեն և այլ օտար լեզուների ուսուցմամբ:

 Միջմշակութային հաղորդակցության հմտությունների ուսուցում և մշակութային փոխանակման ծրագրերի ընդլայնում:

4. Ուսանողների փոքրաքանակություն

 Հաճախելիության խթանման ծրագրերի մշակում:

 Զեղչերի, կրթաթոշակների, ֆինանսական օգնության տրամադրում:

 Ուսանողների ներգրավման նոր մեթոդների մշակում՝ հատուկ դասընթացներ, ակումբներ և միջոցառումներ, այլ:

 Կրթական ծրագրերի և մասնագիտությունների բազմազանության ավելացում՝ աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան:

5. Անհրաժեշտության դեպքում գնահատման նոր մեխանիզմների մշակում:

 Գնահատման և մշտադիտարկման համակարգերի լրամշակում, ներդրում:

 Ուսումնասիրություններ ուսանողների և դասավանդողների հետադարձ կապի հիման վրա:

6. Ֆինանսավորման նոր աղբյուրների որոնում պետական:

 Մասնավոր և միջազգային դրամաշնորհների որոնում:

 Դրամահավաքների և նվիրատվությունների կազմակերպում, համագործակցություն շահագրգիռ կողմերի հետ:

7. Աշխատաշուկայի պահանջների փոփոխություն:

 Աշխատաշուկայի պահանջների պարբերական վերլուծություն և մոնիտորինգ:

 Կրթական ծրագրերի ճկուն մշակում և վերանայում՝ համապատասխան աշխատաշուկայի պահանջներին:

 Ուսանողների և շրջանավարտների հետադարձ կապի հիման վրա կրթական ծրագրերի անընդհատ բարելավում:

8. Լեզվական և մշակութային խոչընդոտներ:

 Միջմշակութային հաղորդակցության ծրագրերի և միջոցառումների անցկացում:

 Դասավանդողների և ուսանողների համար միջազգային աջակցման ծրագրերի իրականացում:

 Լեզվական հմտությունների զարգացման կուրսերի և թրեյնինգների կազմակերպում:

 

 

 

 


college

Edit Delete