SWOT վերլուծություն
2023թ․ դեկտեմբեր
SWOT ՎԵՐԼՈւԾՈւԹՅՈւՆ
ՀՀ ԿԳՄՍՆ Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի Քոլեջ
Առաքելություն և նպատակներ
| |
1․ Աշոտ Բլեյանի հեղինակությամբ մշակված կրթական ծրագրեր, որոնք համապատասխանում են ժամանակակից պահանջներին: | 1․ Շենքային պայմանների մասնակի վերանորոգման անհրաժեշտություն (տանիքի նորոգման անհրաժեշտություն)։ |
2․ Ուսումնական լաբորատորիաներ, խոհանոցներ, բացօթյա ուսումնական տարածքներ, սպորտային հաստատություններ և այլ բազմազան ուսումնական ու արտադրական միջավայրեր | 2․ Քոլեջի կողմից իրականացվող կրթական ծրագերի մասին իրազեկվածության պակաս։ |
3․Անլար համացանցային կապ և մեդիակրթական ծրագրեր, որոնք ուսանողներին տրամադրում են արդի ՏՏ հմտություններ: | 3․ Ֆինանսական ռեսուրսների սահմանափակում։ |
4․ Անընդհատ գործող մեդիա բաց միջավայրը: | 4․ Միջազգային համագործակցությունների և փոխանակման ծրագրերի սահմանափակումներ: |
5․ Քոլեջի ուսանողների կողմից կրթահամալիրում իրականացվող մասնագիտական կրթության կիրառումն ու փորձառության հնարավորության առկայությունը։ | |
6․ Դասավանդողների վերապատրաստման ծրագրերի իրականացումը: |
|
7․ Արհեստակցական կազմակերպության առկայությունը: |
|
Հնարավորություններ (Opportunities) | Վտանգներ (Threats)
|
1․ Մասնագիտական վերապատրաստման ծրագրերի ընդլայնում։ | 1․ Մրցակցային միջավայրի փոփոխությունը։ |
2․ Մանկավարժական և ուսումնաարտադրական լաբորատորիաների, ուսումնական կենտրոնների համալրում և բարելավում: | 2․ Արտակարգ իրավիճակների (բնական աղետներ, համաճարակ, քաղաքական ճգնաժամ) ազդեցություն կրթական գործունեության վրա։ |
3․ ․ Միջազգային կազմակերպությունների հետ համագործակցության ընդլայնում՝ փոխանակման ծրագրեր։ | 3․ Աշխատաշուկայի պահանջների արագ փոփոխությունը, որը կարող է անհրաժեշտ դարձնել ծրագրերի հաճախակի փոփոխությունը: |
4․ Շենքային պայմանների բարեկարգում՝ արտաքին և ներքի հարդարման աշխատանքներ։ | Ֆինանսական ռեսուրսների սահմանափակում, որը կարող է ազդել ծրագրերի իրականացման և զարգացման վրա: |
5․ Ուսանողների ներգրավածությունը հայաստանյան և միջազգային փառատոններին։ |
|
6․ Անհրաժեշտ ուսումնական լաբորատորիաների նյութատեխնիկական բազայի համալրում։ |
|
Թույլ կողմերի և վտանգների հաղթահարման պլանավորված ուղիներ
1.Կրթական ծրագրերի մասին իրազեկվածության պակաս:
Մարքեթինգային արշավների անցկացում՝ ներգրավելով սոցիալական մեդիա, տեղական լրատվամիջոցներ և դպրոցական այցելություններ:
Մասնագիտական ցուցահանդեսների, աշխատարանների մասնակցություն:
Ուսանողների և շրջանավարտների պատմությունների հրապարակում՝ ընդգծելով հաջողված ծրագրերը և փորձառությունները:
2. Միջազգային համագործակցության պակաս:
Միջազգային գործընկերային կապերի հաստատում՝ օգտագործելով առկա կապերը և ծրագրերը:
Համագործակցության և փոխանակման ծրագրերի նախաձեռնում միջազգային հաստատությունների հետ:
3. Լեզվական և մշակութային խոչընդոտներ:
Լեզվական հմտությունների զարգացման ծրագրերի իրականացում՝ անգլերեն և այլ օտար լեզուների ուսուցմամբ:
Միջմշակութային հաղորդակցության հմտությունների ուսուցում և մշակութային փոխանակման ծրագրերի ընդլայնում:
4. Ուսանողների փոքրաքանակություն
Հաճախելիության խթանման ծրագրերի մշակում:
Զեղչերի, կրթաթոշակների, ֆինանսական օգնության տրամադրում:
Ուսանողների ներգրավման նոր մեթոդների մշակում՝ հատուկ դասընթացներ, ակումբներ և միջոցառումներ, այլ:
Կրթական ծրագրերի և մասնագիտությունների բազմազանության ավելացում՝ աշխատաշուկայի պահանջներին համապատասխան:
5. Անհրաժեշտության դեպքում գնահատման նոր մեխանիզմների մշակում:
Գնահատման և մշտադիտարկման համակարգերի լրամշակում, ներդրում:
Ուսումնասիրություններ ուսանողների և դասավանդողների հետադարձ կապի հիման վրա:
6. Ֆինանսավորման նոր աղբյուրների որոնում պետական:
Մասնավոր և միջազգային դրամաշնորհների որոնում:
Դրամահավաքների և նվիրատվությունների կազմակերպում, համագործակցություն շահագրգիռ կողմերի հետ:
7. Աշխատաշուկայի պահանջների փոփոխություն:
Աշխատաշուկայի պահանջների պարբերական վերլուծություն և մոնիտորինգ:
Կրթական ծրագրերի ճկուն մշակում և վերանայում՝ համապատասխան աշխատաշուկայի պահանջներին:
Ուսանողների և շրջանավարտների հետադարձ կապի հիման վրա կրթական ծրագրերի անընդհատ բարելավում:
8. Լեզվական և մշակութային խոչընդոտներ:
Միջմշակութային հաղորդակցության ծրագրերի և միջոցառումների անցկացում:
Դասավանդողների և ուսանողների համար միջազգային աջակցման ծրագրերի իրականացում:
Լեզվական հմտությունների զարգացման կուրսերի և թրեյնինգների կազմակերպում: