SWOT վերլուծություն

2022թ․ դեկտեմբեր

 

 

SWOT ՎԵՐԼՈւԾՈւԹՅՈւՆ 

 

2022թ․ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐ 

«Մխիթար Սեբաստացի» Քոլեջի 2022թ.-ի հաշվետվություն


Մեթոդաբանություն՝ SWOT վերլուծություն
Ժամանակահատված: 2022թ.
Նպատակը՝ Ներքին վերլուծություն, գնահատում և ռազմավարական պլանավորում

2022թ․-ի SWOT վերլուծությունը հիմք է հանդիսացել ներքին վերլուծության և հետագա ռազմավարական անելիքների, որոշումներ կայացնելու համար։ 


Ուժեղ կողմեր

  • Հեղինակային նախագծերի մրցանակներ․ Տարվա ընթացքում շարունակվել են հեղինակային նախագծերի անվանական մրցանակաբաշխությունները։

  • Երիտասարդ և բանիմաց կադրեր․ Դասավանդողների կազմը համալրվել է երիտասարդ, բանիմաց մասնագետներով։

  • Մեդիամիջավայր և ՏՀՏ․ Տեխնոլոգիական միջոցների՝ մեդիագրադարանի, ձայնադարանի և տեսադարանի ընդլայնումը նպաստել է ծրագրերի արդյունավետության բարձրացումը:

  • Միջազգային համագործակցություն․ Գործակցության ծրագրերի շնորհիվ ընդլայնվել են կապերը այլ կրթական հաստատությունների հետ։

Թույլ կողմեր

  • Ուսումնական լաբորատորիաներ․ Քոլեջում առկա են լաբորատորիաներ, սակայն դրանց տեխնիկական վերազինման և նորացման անհրաժեշտությունը շարունակում է ակտուալ մնալ։

  • Շենքային պայմաններ. Շենքերի վերանորոգման որոշ խնդիրներ շարունակում են դեռ չլուծված մնալ։

  • Իրազեկման պակաս․ Քոլեջի ծրագրերի մասին իրազեկվածության պակասը սահմանափակում է նոր ուսանողների ներգրավման հնարավորությունները։

  • Ֆինանսական ռեսուրսների սահմանափակում․ Նոր նախաձեռնությունների և ենթակառուցվածքների բարելավման համար անհրաժեշտ են լրացուցիչ ֆինանսական միջոցներ։

Հնարավորություններ և հաջողություններ

  • Մասնագիտական ծրագրերի ընդլայնում․ Քոլեջը նախաձեռնել է նոր մասնագիտական վերապատրաստման կարճաժամկետ դասընթացներ՝ աշխատաշուկայի պահանջներին համահունչ։

  • Լաբորատորիաների նորացում․ Ուսումնական կենտրոնների և լաբորատորիաները համալրվել են, բարելավման ուղղությամբ ծրագրեր են իրականացվել։

  • Միջազգային կապեր․ Հնարավորություններ են ստեղծվել միջազգային կազմակերպությունների հետ համագործակցության և փոխանակման ծրագրերի ընդլայնման համար։

Հաջորդ տարվա ռազմավարական քայլերը ներառում են՝


1․ Ուսումնական լաբորատորիաների տեխնիկական վերազինում և բարելավում։
2․ Շենքային պայմանների աստիճանական վերանորոգում։
3․ Քոլեջի ծրագրերի վերաբերյալ իրազեկման ռազմավարության մշակում։
4․ Ֆինանսավորման հնարավոր նոր աղբյուրների որոնում։
5․ Միջազգային համագործակցության ընդլայնման նպատակով նոր ծրագրերի նախաձեռնում։

Հիմնվելով այս վերլուծության վրա՝ Քոլեջի առաջիկա գործողությունները պետք է ուղղված լինեն հետևյալին․

  1. Ուսումնական լաբորատորիաների բարելավում և տեխնիկական վերազինում,

  2. Շենքային պայմանների աստիճանական վերանորոգում,

  3. Քոլեջի ծրագրերի վերաբերյալ իրազեկման ռազմավարության իրականացում,

  4. Ֆինանսական ռեսուրսների ավելացման հնարավորությունների որոնում,

  5. Միջազգային համագործակցության ընդլայնում և փոխանակման նոր ծրագրերի կիրառում։

 

 

 
Ուժեղ կողմեր  (Strengths) 
 

 
Թույլ կողմեր (Weaknesses) 

1․ ՄՍԿՀ Քոլեջի՝ ք․Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի   (պետական այլընտրանքայիննախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթություն իրականացնող,մանկավարժական համակազմի կողմից ստեղծված, մշակված և ներդրված միակ հեղինակային ուսումնական հաստատություն լինելը։ 

1․ Անհրաժեշտ ուսումնական լաբորատորիաների սակավություն, գործող լաբորատորիաների նյութատեխնիկական բազայի ոչ լիարժեք առկայություն։ 

2․ Ամենամյա, շուրջտարյա հեղինակային նախագծերի անվանական մրցանակներ ունենալը։ 

2․ Շենքային պայմանների վերանորոգման անհրաժեշտություն։ 

3․ Բարձր պահանջարկ ունեցող մասնագիտություններ ունենալը։ 

3․ Քոլեջի կողմից իրականացվող կրթական ծրագերի մասին իրազեկվածության պակաս։ 

4․ Երիտասարդ և բանիմաց կադրերի առկայություն։ 

4․ Ֆինանսական ռեսուրսների սահմանափակում։ 

5․ Քոլեջի ուսանողների կողմից կրթահամալիրում իրականացվող մասնագիտական կրթության կիրառումն ու փորձառության հնարավորության առկայությունը։ 

5․ Մասնագիտական ուսուցման և վերապատրաստման լրացուցիչ կարճաժամկետ նոր դասընթացների առկայություն։ 

6․ Դասավանդողների վերապատրաստման ծրագրերի իրականացումը: 

  

7․ Արհեստակցական կազմակերպության առկայությունը: 

 

8․ Անընդհատ գործող մեդիա բաց միջավայրը: 

 

9․ Մեդիագրադարանի, հեղինակային կրթական ծրագրի ձայնադարանի, տեսադարանի, ցուցասրահի, խաղադարանի գործունեությունը։ 

 

10․ ՏՀՏ միջոցների հագեցվածությունը։ 

 

11․ Հեռավար կրթության առկայությունը: 

 

12․ Մանկավարժական «Դպիր» բազմալեզու ամսագրի առկայություն (հայերեն, անգլերեն, ռուսերեն, վրացերեն)։ 

 

13․ Ուսումնական ճամբարիների առկայությունը։ 

 

14․ Ուսումնական ճամփորդությունների առկայություն 

 

15․ Լաբորատորիաների առկայություն։ 

 

16․ Ուսանողների ֆինանսական աջակցություն։ 

 

17․ Համագործակցություն այլ կրթական հաստատությունների հետ։ 

 

 

Հնարավորություններ (Opportunities) 

 
Վտանգներ (Threats) 

 

1․ Մասնագիտական վերապատրաստման ծրագրերի ընդլայնում։ 

1․ Մրցակցային միջավայրի փոփոխությունը։ 

2․ Մանկավարժական և ուսումնաարտադրական լաբորատորիաների, ուսումնական կենտրոնների համալրում և բարելավում: 

2․ Արտակարգ իրավիճակների (բնական աղետներ, համաճարակ, քաղաքական ճգնաժամ) ազդեցություն կրթական գործունեության վրա։ 

3․ Նոր մասնագիտությունների ներգրավում։ 

3․ Կիբեռանվտանգության խնդիրների առկայություն։  

4․ Միջազգային կազմակերպությունների հետ համագործակցության ընդլայնում՝ փոխանակման ծրագրեր։ 

 

5․ Թվային նոր միջոցների համալրում։ 

 

6․ Շրջակա միջավայրի բարեկարգում։ 

 

7․ Շենքային պայմանների բարեկարգում՝ արտաքին և ներքին հարդարման աշխատանքներ։ 

 

 

 

 

 


college

Edit Delete