Զարգացման ծրագրի մեկնարկի SWOT վերլուծություն

SWOT ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ 

 

 

 
Ուժեղ կողմեր  (Strengths) 
 

 
Թույլ կողմեր (Weaknesses) 

1․ «Մխիթար Սեբաստացի» քոլեջը հեղինակային մանկավարժության իրականացման, տարածման կազմակերպական կառույցի մասնաճյուղ է։   

 
1․ Քոլեջի կողմից իրականացվող կրթական ծրագրերի մասին իրազեկվածության պակաս։ 

 

2․ Քոլեջում իրականացվող հեղինակային մանկավարժության հեղինակները դասավանդողներն են, մասնագետները, ուսանողները` որպես ստեղծող անհատներ։   

 
2․ Միջազգային համագործակցությունների պակաս։ 

3․ Կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագրերը մշակվում, կազմակերպվում, տարածվում են՝ ելնելով կրթահամալիրի զարգացման ծրագրերից։ 

3․ Ուսանողների փոքրաթվություն։ 

4․ Կրթական ծրագրերի սովորողների ուսումնառության պայմանագրով որոշված ուսումնական վճարներով ծնողները դառնում են և´ հեղինակային կրթական ծրագրի, և´ նոր նյութական միջավայրի պատվիրատու: 

4․ Անձնակազմի կառավարչական կարողությունների, արդյունավետ մեխանիզմների ներդրման անհրաժեշտություն: 

5․ Անընդհատ գործող բաց մեդիամիջավայր։ 

5․ Սահմանափակ կարողություններով անձանց (ԿԱՊԿՈւ) տեղաշարժն ապահովող շենքային պայմաններ։ 

6․ Մեդիագրադարանի, հեղինակային կրթական ծրագրի ձայնադարանի, տեսադարանի, ցուցասրահի, խաղադարանի գործունեություն։ 

6․ Ոչ բավարար ռեսուրսներ հետազոտական և նորարարական նախագծերի համար։

7․ ՏՀՏ միջոցների հագեցվածություն։ 

7․Ֆինանսական ոչ բավարար հնարավորությունների հետ կապված՝ նյութական ռեսուրսների դանդաղ համալրում: 

8․ Հեռավար ուսուցման բաց նախագծեր, առարկայական ֆլեշմոբներ։ 

8․ Կարճաժակետ դասընթացների բացակայություն:  

9․ Մանկավարժական «Դպիր» բազմալեզու ամսագրի առկայություն։ 

 

10․ Մանկավարժական աշխատողների, ուսումնական կենտրոնների, լաբորատորիաների, ակումբների, ստեղծագործական խմբերի, սովորողների ուսումնական բլոգների շուրջտարյա գործունեություն, բլոգային, նախագծային ուսուցում, կրթահամալիրային, դպրոցական, քոլեջային, դասարանական, խմբային TV-ռադիոներ, պատանեկան խմբագրություններ։ 

 

11․ Հիմնականում պետական բուհերի շրջանավարտ-դասավանդողների առկայություն։ 

12․ Դասավանդողների վերապատրաստման ծրագրերի իրականացում: 

 

13․ Արհեստակցական կազմակերպության առկայություն։ 

 

 

Հնարավորություններ (Opportunities) 

 

 
Վտանգներ (Threats) 

 

1․ Նորարարական լուծումներով ընդունելության գործընթացի կազմակերպում: 

1․ Որոշ մասնագիտությունների նկատմամբ աշխատաշուկայի պահանջարկի նվազում: 

2․ Ուսումնական ծրագրերի բարելավում, արդիականացում։

2․ Ժամանակակից  կրթական  շուկայի արագ փոփոխությունների ազդեցությունը քոլեջի գործունեության վրա։ 

3․ Տարբեր հաստատությունների հրավիրյալ մասնագետների միջոցով նոր ուսանողների ներհոսքի ապահովում։

3․ Արտակարգ իրավիճակների (բնական աղետներ, համաճարակ, քաղաքական ճգնաժամ) ազդեցություն կրթական գործունեության վրա։  

4․ Նոր մասնագիտությունների և դասընթացների մշակում։

4․ Կրթության պետական ֆինանսավորման  կրճատում։ 

 

5․ Ուսուցման և գնահատման ժամանակակաից մեթոդների բարելավում։

5․  Կիբերանվտանգության սպառնալիքների աճ։ 

6․ Տարբեր բաց ցուցադրությունների, միջոցառումների, համերգներիցուցահանդես- վաճառքների, փառատոնների, ստուգատեսների միջոցով ներքին և արտաքին շահակիցների  իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում: 

 

7․ Աշխատակազմի մասնագիտական որակների շարունակական զարգացում։ 

 

8․ Միջազգային համագործակցությունների ընդլայնում։

 

9․ Տեխնոլոգիական ենթակառուցվածքների բարելավում, զարգացում։

10․ Ուսանողների աջակցության զարգացման մեխանիզմների ընդլայնում։

11․ Աշխատաշուկայում մեծ պահանջարկ ունեցող նոր մասնագիտությունների ներդնում։ 

12․ Կառավարման համակարգի արդյունավետության բարձրացում։


13․ Լեզվական և մշակութային հաղորդակցության խոչընդոտների հաղթահարում։


college

Edit Delete