Զարգացման ծրագրի մեկնարկի SWOT վերլուծություն
SWOT ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ
| | |||||
1․ «Մխիթար Սեբաստացի» քոլեջը հեղինակային մանկավարժության իրականացման, տարածման կազմակերպական կառույցի մասնաճյուղ է։ |
| |||||
2․ Քոլեջում իրականացվող հեղինակային մանկավարժության հեղինակները դասավանդողներն են, մասնագետները, ուսանողները` որպես ստեղծող անհատներ։ | | |||||
3․ Կրթահամալիրում իրականացվող հեղինակային կրթական ծրագրերը մշակվում, կազմակերպվում, տարածվում են՝ ելնելով կրթահամալիրի զարգացման ծրագրերից։ | 3․ Ուսանողների փոքրաթվություն։ | |||||
4․ Կրթական ծրագրերի սովորողների ուսումնառության պայմանագրով որոշված ուսումնական վճարներով ծնողները դառնում են և´ հեղինակային կրթական ծրագրի, և´ նոր նյութական միջավայրի պատվիրատու: | 4․ Անձնակազմի կառավարչական կարողությունների, արդյունավետ մեխանիզմների ներդրման անհրաժեշտություն: | |||||
5․ Անընդհատ գործող բաց մեդիամիջավայր։ | 5․ Սահմանափակ կարողություններով անձանց (ԿԱՊԿՈւ) տեղաշարժն ապահովող շենքային պայմաններ։ | |||||
6․ Մեդիագրադարանի, հեղինակային կրթական ծրագրի ձայնադարանի, տեսադարանի, ցուցասրահի, խաղադարանի գործունեություն։ | 6․ Ոչ բավարար ռեսուրսներ հետազոտական և նորարարական նախագծերի համար։ | |||||
7․ ՏՀՏ միջոցների հագեցվածություն։ | 7․Ֆինանսական ոչ բավարար հնարավորությունների հետ կապված՝ նյութական ռեսուրսների դանդաղ համալրում: | |||||
8․ Հեռավար ուսուցման բաց նախագծեր, առարկայական ֆլեշմոբներ։ | 8․ Կարճաժակետ դասընթացների բացակայություն: | |||||
9․ Մանկավարժական «Դպիր» բազմալեզու ամսագրի առկայություն։ |
| |||||
10․ Մանկավարժական աշխատողների, ուսումնական կենտրոնների, լաբորատորիաների, ակումբների, ստեղծագործական խմբերի, սովորողների ուսումնական բլոգների շուրջտարյա գործունեություն, բլոգային, նախագծային ուսուցում, կրթահամալիրային, դպրոցական, քոլեջային, դասարանական, խմբային TV-ռադիոներ, պատանեկան խմբագրություններ։ |
| |||||
11․ Հիմնականում պետական բուհերի շրջանավարտ-դասավանդողների առկայություն։ 12․ Դասավանդողների վերապատրաստման ծրագրերի իրականացում: |
| |||||
13․ Արհեստակցական կազմակերպության առկայություն։ |
| |||||
Հնարավորություններ (Opportunities)
|
| |||||
1․ Նորարարական լուծումներով ընդունելության գործընթացի կազմակերպում: | 1․ Որոշ մասնագիտությունների նկատմամբ աշխատաշուկայի պահանջարկի նվազում: | |||||
2․ Ուսումնական ծրագրերի բարելավում, արդիականացում։ | 2․ Ժամանակակից կրթական շուկայի արագ փոփոխությունների ազդեցությունը քոլեջի գործունեության վրա։ | |||||
3․ Տարբեր հաստատությունների հրավիրյալ մասնագետների միջոցով նոր ուսանողների ներհոսքի ապահովում։ | 3․ Արտակարգ իրավիճակների (բնական աղետներ, համաճարակ, քաղաքական ճգնաժամ) ազդեցություն կրթական գործունեության վրա։ | |||||
4․ Նոր մասնագիտությունների և դասընթացների մշակում։ | 4․ Կրթության պետական ֆինանսավորման կրճատում։
| |||||
5․ Ուսուցման և գնահատման ժամանակակաից մեթոդների բարելավում։ | 5․ Կիբերանվտանգության սպառնալիքների աճ։ | |||||
6․ Տարբեր բաց ցուցադրությունների, միջոցառումների, համերգների, ցուցահանդես- վաճառքների, փառատոնների, ստուգատեսների միջոցով ներքին և արտաքին շահակիցների իրազեկվածության մակարդակի բարձրացում: |
| |||||
7․ Աշխատակազմի մասնագիտական որակների շարունակական զարգացում։ |
| |||||
8․ Միջազգային համագործակցությունների ընդլայնում։ |
| |||||
9․ Տեխնոլոգիական ենթակառուցվածքների բարելավում, զարգացում։ | ||||||
10․ Ուսանողների աջակցության զարգացման մեխանիզմների ընդլայնում։ | ||||||
|