Դասավանդողի գործունեության վերաբերյալ հարցում

                              «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի ուսանողների       շրջանում իրականացված հարցում

                                                                                          2022-2023 ուսումնական տարի



Հարցման նպատակն է ուսանողների շրջանում պարզել, թե դասավանդողներն ինչ հմտություններ ունեն, և ինչն է պետք բարելավել՝ դասավանդողների գործունեության արդյունավետությունը, ակադեմիական անկեղծությունը, դասավանդման մեթոդները։



Տվյալային մաս


Ելենա Օհանյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։          
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Նելլի Գեղամյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։    
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։          
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Թամար Ղահրամանյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։    
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։          
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Արմինե Խաչատրյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։    
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։          
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Մարիամ Քալանթարյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Գայանե Սարգսյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Հեղինե Խալաթյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title:   ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Մարինե Մկրտչյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 120 responses.

Լենա Նալբանդյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 94 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title:   ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 92 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 94 responses.

Տիգրան Զոհրաբյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 119 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 119 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 119 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 119 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 119 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 119 responses.

Բելլա Աբրահամյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 97 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 96 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 96 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 96 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 95 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 96 responses.

Կարինե Ղարախանյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 93 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 92 responses.

Մերի Խանջյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 85 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 85 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 83 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 85 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 84 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 84 responses.

Քրիստինե Սահակյանց

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 90 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 88 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 88 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 88 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 86 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 86 responses.

Սուսան Ամուջանյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 91 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 90 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 90 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 91 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 90 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 90 responses.

Լիլիթ Սահակյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 87 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 87 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 87 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 87 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 86 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 87 responses.

Լուսինե Ալեքսանյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 88 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 88 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 86 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 88 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 86 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 88 responses.

Մարիաննա Գրիգորյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 83 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 83 responses.

Գեղամ Խաչատրյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 81 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 82 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 82 responses.

Մայիս Նիկողոսյան

Forms response chart. Question title: Դասավանդողի կողմից տրամադրված նյութի հասանելիություն (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։     
. Number of responses: 76 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ դասը մատուցելու համապատասխան հմտություն  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։      
. Number of responses: 76 responses.

Forms response chart. Question title: ՈՒնի՞ մասնագիտական խորքային գիտելիքներ (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։   
. Number of responses: 76 responses.

Forms response chart. Question title: Դասաժամն օգտագործում է արդյունավետ և նպատակային (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 76 responses.

Forms response chart. Question title: Բոլոր ուսանողներն են ներգրավվում դասապրոցեսում (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 76 responses.

Forms response chart. Question title: Նրա ակադեմիական ազնվությունը (գնահատականի հիմնավորում)  (1՝ շատ վատ, 5՝ շատ լավ)։        
. Number of responses: 75 responses.

                                                                                                                 Հարցման պատասխանատուներ՝  Մերի Խաչատրյան և Սուրիկ Համբարձումյան

                                                                                                                                     Շուկայաբանություն մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողներ


Հարցումն իրականացվել է դեկտեմբերի 1-8-ն ընկած ժամանակահատվածում։



college

Edit Delete