Հարցում 8
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի շրջանավարտների շրջանում իրականացված հարցում
2023-2024 ուսումնական տարի
Հարցման նպատակն է պարզել, թե որքանով են Քոլեջի շրջանավարտները բավարաված իրենց ստացած մասնագիտական կրթությամբ, արդյո՞ք Քոլեջի պայմանները համապատասխանել են նրանց պատկերացումներին, պահանջներին, և ինչ ազդեցություն է ունեցել ուսումնական հաստատությունը նրանց մասնագիտական, անհատական աճի վրա։
Տվյալային մաս
Վերլուծություն
Քոլեջի գործունեության ոլորտներից, մոտեցումից, կազմակերպման ձևերից, որոնք են ամենակարևորները․
50․8%-ը (32 ուսանող) նշել է, որ կարևորում է ճամփորդությունները,
78%-ը (81 ուսանող) դասավանդողների հետ փոխհարաբերությունները,
49․2%-ը (31 ուսանող) բազմակողմանի զարգացվածությունը,
46%-ը (29 ուսանող) լայն մտահորիզոնը,
54%-ը (34 ուսանող) այլընտրանքային, հեղինակային կրթական ծրագիր,
39․7%-ը (25 ուսանող) ուսումնական նյութերի, ռեսուրսների լայն ընտրության հնարավորությունները։
Քոլեջի դերը անձնային աճի զարգացման մեջ․
63․5%-ը (40 ուսանող) կարծում է, որ միանշանակ նպաստել է,
33․3%-ը (21 ուսանող) մասամբ,
3․2%-ը (2 ուսանող) չեմ կարծում։
Ուսանողների ճիշտ կողմնորոշվածությունը Քոլեջի հարցում․
90․5%-ը (57 ուսանող) կարծում է, որ այո, ճիշը է կողմնորոշվել ,
9․5%-ը (6 ուսանող) ավելի լավ տարբերակ կարող էի գտնել։
Ուսանողների ճիշտ կողմնորոշվածությունը մասնագիտության հարցում․
81%-ը (51 ուսանող) կարծում է, որ այո, ճիշտ է կողմնորոշվել,
19%-ը (12 ուսանող) ոչ։
Մասնագիտական հետաքրքրությունների բավարարվածությունը,
65․1%-ը (41 ուսանող) այո,
34․9%-ը (22 ուսանող) ոչ։
Ցանկությունը բուհում ուսումը շարունակել նույն մասնագիտությամբ․
41․3%-ը (26 ուսանող) չեմ դիմելու բուհ,
34․9%-ը (22 ուսանող) շարունակելու եմ այլ ուղղությամբ,
14․3%-ը (9 ուսանող)շարունակելու եմ նույն ուղղությամբ,
6․3%-ը (4 ուսանող) կարծում եմ՝ բավարար են միջին մասնագիտական գիտելիքներս,
1․6%-ը (1 ուսանող) դեռ չեմ որոշել,
1,6%-ը (1 ուսանող) ընդունվելու եմ Եվրոպական համալսարան։
Այնպիսի հմտություն, որ ձեռք եք բերել կամ խորացրել եք Քոլեջում․
5․3%-ը (5 ուսանող) արագ կողմնորոշվելու հմտություն,
11%-ը (10 ուսանող) մեդիակրթություն,
8․5%-ը (9 ուսանող) հոգեբանություն։
Առաջարկներ Քոլեջի գործունեությունն առավել արդյունավետ դարձնելու համար․
- ամեն ինչ բավարար է - 6%
- բարելավել ինտերնետը - 3%
- ավելացնել վարդակներ - 2%
- վերնատանը ավելացնել փափուկ աթոռներ - 1%
- ուսանողին շահագրգռող արկղիկ - 1%
Առաջարկություններ, դիտարկումներ․
- չունեմ - 8%
- Կարելի է Քոլեջում ֆիքսել հատուկ օր ուսանողների համար, ուսանողները խոսեն միմյանց հետ իրենց մտքերի ու ցանկությունների մասին, ինչու ոչ նաև ուսումնասիրությունների։ - 1%
Եզրակացություն
Շրջանավարտների մեծամասնությունը կարծում է, որ ճիշտ են կողմնորշվել Քոլեջի և մասնագիտության հարցում, կարևորել են ուսանողների և դասավանդողների փոխհարաբերությունները, բավարարել են իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունները։
Հարցման պատասխանատուներ՝ Մերի Խաչատրյան և Սուրիկ Համբարձումյան
Շուկայաբանություն մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողներ
Հարցումն անցկացվել է
մայիսի 2-10-ն ընկած ժամանակահատվածում։