Հարցում 9
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի ուսանողների շրջանում իրականացված հարցում
2023-2024 ուսումնական տարի
Հարցման նպատակն է պարզել, թե արդյոք ուսանողները կարևորում են ուսումնական գործընթացի ընթացքում ոլորտի առաջատար մասնագետների, գործատուների հետ հանդիպումների կազմակերպումը, հանդիպման ժամանակ մասնագիտական ոլորտից բխող թեմաների քննարկումը, մասնագիտական կողմնորոշման շրջանակում առաջացած հարցերի-խնդիրների շրջանակում։
Տվյալային մաս
Վերլուծություն
Հանդիպումների կարևորությունը ուսանողների շրջանում․
64․4%-ը (56 ուսանող) կարևորում է հանդիպումների կազմակերպումը ուսումնական գործընթացի ընթացքում,
32․2%-ը (28 ուսանող) առանց դրա էլ է հնարավոր,
3․4%-ը (3 ուսանող) ոչ, այն ոչինչ չի տալիս։
Որ տեսակի հանդիպումներն են կարևոր․
52․9%-ը (46 ուսանող) մասնագիտական,
18․4%-ը (16 ուսանող) մոտիվացիոն,
16․1%-ը (14 ուսանող) ստեղծագործական,
7․1%-ը (6 ուսանող) բոլորը կարևոր են
1․1%-ը (1 ուսանող) և՛ մասնագիտական, և՛ մոտիվացիոն։
Նախապես թեմայի ծանոթության կարևորությունը․
11․5%-ը (10 ուսանող) այո, կարևոր է,
69%-ը (60 ուսանող) ցանկալի է,
16․1%-ը (14 ուսանող) ոչ այնքան,
3․4%-ը (3 ուսանող) ոչ, կարևոր չէ։
Նախապատրաստական աշխատանքի կարևորությունը․
8%-ը (7 ուսանող) այո, կարևոր է,
48․3%-ը (42 ուսանող) ցանկալի է,
34․5%-ը (35 ուսանող) ոչ այնքան,
6․9%-ը (6 ուսանող) ոչ, կարևոր չէ,
1․1%-ը (1 ուսանող) չմասնակցելու դեպքում իմաստ չեմ տեսնում,
1․1%-ը (1 ուսանող) կախված է թեմայից։
Հանդիպման տեսակը․
58․6%-ը (51 ուսանող) նախընտրում է քննարկում,
25․3%-ը (22 ուսանող) մասնագետի կողմից ոլորտի որևէ գործիքի ծանոթացում,
10․3%-ը (9 ուսանող) հարց-պատասխան,
5․7%-ը (5 ուսանող) սահիկաշարի ներկայացում։
Հանդիպումների նպաստումը անձնային աճին․
87․2%-ը (76 ուսանող) այո, միանշանակ,
1․1%-ը (1 ուսանող) մասամբ,
5․7%-ը (5 ուսանող) ոչ, չեն նպաստում։
Առավել տպավորված հանդիպումը․
5%-ը (5 ուսանող) Դավիթ Մեջլումյանի հետ,
2%-ը (2 ուսանող) Գոռ Կարապետյանի հետ,
3%-ը (3 ուսանող) Հրանտ Տեր-Աբրահամյանի հետ։
Արդյոք հանդիպումների միջոցով կարելի է աշխատանք գնտել․
34․8%-ը (36 ուսանող) այո,
23․2%-ը (25 ուսանող) չեմ կարծում։
Եզրակացություն
Հանդիպումներն ու քննարկումներն ուսանողների մտավոր և անձնային զարգացվածության գլխավոր գործոններից են։
Վերլուծությունը ցույց տվեց, որ ուսանողներն առավել հետաքրքրված են մասնագիտական հանդիպումներով և կարծում են, որ այն նպաստում է գրագետ կերպով աշխատաշուկա մուտք գործելուն։
Հարցման պատասխանատուներ՝ Մերի Խաչատրյան և Սուրիկ Համբարձումյան
Շուկայաբանություն մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողներ
Հարցումը իրականցվել է
մայիսի 2-10-ն ընկած ժամանակահատվածում։