Հարցում 4
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի ուսանողների շրջանում իրականացված հարցում
2023-2024 ուսումնական տարի
Հարցման նպատակն է պարզել, թե նյութական և տեխնիկական ի՞նչ խնդիրների են բախվում ուսանողները ուսումնական գործընթացի ընթացքում։ Հարցման արդյունքում կատարած վերլուծությունը նպաստելու է ուսանողների կրթության որակի բարձրացմանը:
Տվյալային մաս
Վերլուծություն
Ուսանողների կարծիքը կաբինետների, արհեստանոցների, լաբորատորիաների վերաբերյալ
5․8%-ը (7 ուսանող) առարկայական կաբինետների և լաբորատորիաների վիճակը գնահատել է գերազանց,
53․3%-ը (64 ուսանող) գնահատել է լավ,
35․8%-ը (43 ուսանող) գնահատել է բավարար,
5%-ը (6 ուսանող) գնահատել է անբավարար։
Ջեռուցման հետ կապված խնդիրների առաջացման հաճախականությունը․
22․5%-ը (27 ուսանող) նշել է, որ երբեք չի հանդիպում նման խնդրի,
33․3%-ը (40 ուսանող) հազվադեպ է հանդիպում,
33․3%-ը (40 ուսանող) երբեմն հանդիպում է,
8․3%-ը (10 ուսանող) հաճախ հանդիպում է,
2․5%-ը (3 ուսանող) շատ հաճախ հանդիպում է։
Էլեկտրականության հետ կապված խնդիրների առաջացման հաճախականությունը․
10%-ը (12 ուսանող) նշել է, որ երբեք չի հանդիպում նման խնդրի,
36․7%-ը (44 ուսանող) հազվադեպ է հանդիպում,
35․8%-ը (43 ուսանող) երբեմն հանդիպում է,
12․5%-ը (15 ուսանող) հաճախ հանդիպում է,
5%-ը (6 ուսանող) շատ հաճախ հանդիպում է։
Ինտերնետի հասանելիության որակը․
3․3%-ը (4 ուսանող) ինտերնետի որակը գնահատում է գերազանց՝ գերարագ ինտերնետ՝ առանց ընդհատումների,
25%-ը (30 ուսանող) լավ՝ որոշ վայրեր ունեն դանդաղ արագություն կամ մուտքի ժամանակավոր խնդիրներ,
35%-ը (42 ուսանող) բավարար՝ ինտերնետի արագությունը ցածր է, տեղ-տեղ՝ անհասանելի։
Դասասենյակների պայմանները թվային ուսուցման համար․
8․3%-ը (10 ուսանող) դասասենյակների պաայմանները գնահատում է գերազանց,
49․2%-ը (59 ուսանող) լավ,
35․8%-ը (43 ուսանող) բավարար,
6․7%-ը (8 ուսանող) անբավարար։
Խոչընդոտներ Քոլեջում սովորելիս․
13.3%-ը (16 ուսանող) - դասերին պատրաստվելու համար անբավարար ժամանակ,
12.5%-ը (15 ուսանող) - անհրաժեշտ սարքավորումների բացակայություն կամ դրանց անսարքություն,
52․5%-ը (63 ուսանող) - տեղեկատվական ռեսուրսների կամ ինտերնետի հասանելիության հետ կապված խնդիրներ,
16.7%-ը (20 ուսանող) - դասաժամերի անհարմար դասավորվածություն,
30․8%-ը (37 ուսանող) - կարճ դասամիջոցներ,
12%-ը (14 ուսանող) - չի հանդիպել։
Ուսումնական հաստատության տեխնիկական հարմարավետությունը․
10․8%-ը (13 ուսանող) հաստատությունը գնահատում է շատ հարմարավետ,
12%-ը (14 ուսանող) հարմարավետ,
30%-ը (36 ուսանող) գոհացուցիչ,
5%-ը (6 ուսանող) անբավարար։
Գոհացվածությունը բուժկետի գործունեությունից․
86․7%-ը (104 ուսանող) բուժկետի գործունեությունը գնահատում է գոհացուցիչ,
11․7%-ը (14 ուսանող) այնքան էլ գոհացուցիչ չէ,
1․7 %-ը (2 ուսանող) գոհացուցիչ չէ։
Ի՞նչ լրացուցիչ ուսուցման միջոցներ և սարքավորումներ են անհրաժեշտ ինչպես թվային, այնպես էլ ոչ թվային դասերը արդյունավետորեն անցկացնելու համար:
- ամեն ինչ բավարար է - 43․2%
- ինտերնետի բարելավում - 20․4 %
- վարդակների ավելավում - 6%
- ավելի շատ գրատախտակներ - 2․4%
- բուֆետ - 2․4%
- լսարանից դուրս դասեր - 1%
- հարմարավետ սեղաններ և աթոռներ - 1%
- դասավանդողների հետ անհատական պարապմունքներ -1 %
- սահիկաշարերի կառավարման վահանակ - 1%
- գրիչների առկայություն - 1%
- համակարգիչ - 1%
- երկարացման լար - 1%
- ստեղծել գաղտնաբառ սեբաստացի ուսանողների և դասավանդողների համար - 1%
Եզրակացություն
Հարցման արդյունքները ցույց են տալիս, որ ուսանողները հիմնականում բավարարված են հաստատության նյութատեխնիկական պայմաններից և ուսումնական գործընթացի կազմակերպումից։ Սակայն կան որոշ տեխնիկական խնդիրներ, ինչպիսիք են՝ ինտերնետի բարելավումը և լսարաններում վարդակների ավելացումը։
Հարցման պատասխանատուներ՝ Մերի Խաչատրյան և Սուրիկ Համբարձումյան
Շուկայաբանություն մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողներ
Հարցումն իրականցվել է հոկտեմբերի
1-10-ն ընկած ժամանակահատվածում։