Հարցում 5
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջ
Հետազոտական և նախագծային ուսուցման վերաբերյալ հարցում ուսանողներից
Հարցման նպատակն է պարզել, թե ուսանողները ինչպես են կարողանում իրականացնել նախագծային և հետազոտական աշխատանքներ, ինչ խնդիրների են նրանք բախվում և ինչ առաջարկներ ունեն ուսուցման այս ձևերի կազմակերպման վերաբերյալ։
Հետազոտական և նախագծային ուսուցումը կարևոր դեր ունի ուսանողների մասնագիտական պատրաստության և հմտությունների զարգացման գործում:
Հարցումը կօգնի հասկանալ, թե ուսանողները ինչպես են ընկալում և գնահատում նախագծային, հետազոտական ուսուցման կազմակերպումը։
Տվյալային մաս
Վերլուծություն
Հարցմանը մասնակցել է 136 տարբեր մասնագիտություններով սովորող ուսանող, այդ թվում՝ Շուկայաբանություն, Զբոսաշրջություն, Համակարգչային գեղարվեստական նախագծում, Հագուստի մոդելավորում, Ոսկերչություն, Նախադպրոցական կրթություն, Հաշվողական տեխնիկա, Լուսանկարչություն և Գինեգործություն:
Խնդիրներ թվային սարքերի օգտագործման ժամանակ՝
84 ուսանող (61.8%) նշել է, որ բախվում է տեխնիկական խնդիրների (ինտերնետ, սարքավորումներ),
19 ուսանող (14%) նշել է, որ ունի կրթական հարթակներն օգտագործելու դժվարություններ,
37 ուսանող (27.2%) նշել է, որ աչքերը հոգնում են էկրաններից:
Թվային ուսումնական նյութերի բավարարում.
73 ուսանող (53.7%) նշել է, որ հիմնականում բավարարված է թվային ուսումնական նյութերով,
28 ուսանող (20.6%) նշել է, որ բավարարված չէ:
Մոտիվացիայի մակարդակը թվային սարքեր օգտագործելիս.
35 ուսանող (33.8%) նշել է, որ մոտիվացիան նույն մակարդակի վրա է,
46 ուսանող (25.7%)՝ մի քիչ ավելի բարձր,
41 ուսանող (8.1%)՝ շատ ավելի բարձր:
Նախագծային և հետազոտական աշխատանքների մասնակցություն.
122 ուսանող (89.7%) մասնակցել է նախագծային կամ հետազոտական աշխատանքների,
112 ուսանող (84.2%) իրականացրել է այդպիսի աշխատանքներ:
Քոլեջի աջակցությունը.
59 ուսանող (43.4%) նշել է, որ Քոլեջը լավ աջակցում է տրամադրում ուսանողի աշխատանքներին,
32 ուսանող (26.5%) նշել է, որ շատ լավ աջակցում է:
Հետազոտական և նախագծային ուսուցման դրական կողմերը.
69 ուսանող (50.7%) նշել է, որ թիմում աշխատելու հնարավորություն է ունենում,
62 ուսանող (45.6%)՝ զարգացնում է քննադատական մտածողությունը,
- 53 ուսանող (39%)՝ հանրային ելույթի փորձ են ձեռք բերում:
Եզրակացություն
Հետազոտության արդյունքները ցույց են տալիս, որ ուսանողները ընդհանուր առմամբ գոհ են հետազոտական և նախագծային ուսուցման մեթոդներից և Քոլեջի կողմից տրվող աջակցությունից: Այնուամենայնիվ, կարևոր է ուշադրություն դարձնել տեխնիկական խնդիրներին և կրթական հարթակների օգտագործման դժվարություններին, որոնք կարող են խոչընդոտել ուսանողների արդյունավետ ուսուցմանը: Քոլեջի կողմից աջակցությունը բարձր է գնահատվում, սակայն կարիք կա ավելի խորը ուսումնասիրելու, թե ինչ հավելյալ միջոցներ կարելի է ձեռնարկել՝ ուսանողների հետազոտական և նախագծային աշխատանքներին աջակցման համար:
Ուսանողների կողմից առաջարկված առաջարկությունները կարող են նպաստել հետազոտական և նախագծային ուսուցման մեթոդների բարելավմանը և ուսանողների կրթական փորձի բարձրացմանը:
Հարցման պատասխանատուներ՝ Մերի Խաչատրյան, Սուրիկ Համբարձումյան
Շուկայաբանություն մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողներ
Հարցումն իրականցվել է դեկտեմբերի 1-10-ն ընկած ժամանակահատվածում։