Հարցում 2
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի դասավանդողների շրջանում իրականացված հարցում
Քոլեջի դասավանդողների աշխատանքային հարաբերությունը, գործընկերային կապը միջառարկայական-մասնագիտական, նախագծային և հետազոտական աշխատանքների կազմակերպման արդյունավետությունը կրթահամալիրի մասնախմբերի, լաբորատորիաների հետ
2023-2024 ուսումնական տարի
Նպատակ
Ուսումնասիրությունը նպատակ ունի գնահատելու Քոլեջի դասավանդողների աշխատանքային հարաբերությունը, գործընկերային կապը և լաբորատորիաների ու արհեստանոցների արդյունավետ օգտագործումը՝ ելնելով ուսումնական գործընթացից:
Կրթահամալիրի, Քոլեջի զարգացման և ուսուցման արդյունավետության բարձրացման համար կարևոր է դասավանդողների համագործակցությունը և նախագծային ու հետազոտական աշխատանքների կազմակերպումը։ Ուսումնասիրությունը հիմնված է հարցման արդյունքների վրա։
Հարցմանը մասնակցել են 22 դասավանդող:
Տվյալային մաս
Լաբորատորիաների և արհեստանոցների օգտագործումը
Հազվադեպ (1-2 անգամ կիսամյակում) - 2 (9,1%)
Երբեմն (1-2 անգամ ամսական) - 8 (36,4%)
Հաճախ (ամեն շաբաթ) - 4 (22,7%)
Միշտ (շաբաթական մի քանի օր) - 7 (31,8%)
Լաբորատորիաների աշխատանքային պայմաններից բավարարվածություն
Բավարարված չեմ - 0
Մասամբ բավարարված եմ - 7 (31,8%)
Բավարարված եմ - 15 (68,2%)
Նախագծային կամ հետազոտական բաղադրիչի համատեղելիությունը դասավանդվող առարկայի կամ մոդուլի հետ
Անհամատեղելի է - 1 (4,5%)
Համատեղելի է - 13 (59,1%)
Քիչ համատեղելի է - 0
Ամբողջությամբ համատեղելի է - 8 (36,4%)
Ուսանողների ներգրավվածությունը նախագծային և հետազոտական գործունեության մեջ
Երբեք - 0
Հազվադեպ (1-2 անգամ կիսամյակում) - 0
Երբեմն (ամսական 1-2 անգամ) - 3 (13,6%)
Հաճախ (ամեն շաբաթ) - 17 (77,3%)
Շատ հաճախ (շաբաթը մի քանի անգամ) - 2 (9,1%)
Նախագծային և հետազոտական գործունեության ինտեգրումը դասավանդման մեջ
Չեմ ինտեգրում - 0
Երբեմն բերում եմ հետազոտության օրինակներ - 0
Օգտագործում եմ հետազոտական և նախագծային աշխատանքներ - 11 (50%)
Կազմակերպում եմ նախագծային հետազոտական աշխատանքներ - 10 (45,5%)
Ամեն թեմայի հետ կապված կազմակերպում եմ հետազոտական աշխատանքներ - 1 (4,5%)
Համագործակցություն այլ դասավանդողների հետ
Երբեք - 0
Հազվադեպ - 0
Երբեմն - 4 (18,2%)
Հաճախ - 14 (63,6%)
Շատ հաճախ - 4 (18,2%)
Միջմասնագիտական համագործակցության ձևեր
Համատեղ նախագծեր - 18 (81,8%)
Միջառարկայական սեմինարներ և հանդիպումներ - 8 (36,4%)
Դասավանդման մեթոդների փոխանակում - 10 (45,5%)
Համագործակցային ուսուցում - 19 (86,4%)
Միջառարկայական խմբերի ստեղծում - 4 (18,2%)
Եզրակացություն
Ուսումնասիրության արդյունքները ցույց են տալիս, որ Քոլեջի դասավանդողները հաճախ են օգտվում լաբորատորիաներից և արհեստանոցներից, և մեծ մասը բավարարված է առկա պայմաններից: Դասավանդվող առարկաների կամ մոդուլների մեջ նախագծային և հետազոտական բաղադրիչի համատեղելիությունը բարձր է, ինչը նպաստում է ուսանողների ակտիվ մասնակցությանը, համակողմանի զարգացմանը: Դասավանդողները համագործակցում են միմյանց հետ, ինչը հնարավորություն է տալիս ինտեգրել տարբեր ուսուցման մեթոդներ և կազմակերպել նախագծային արդյունավետ աշխատանքներ:
Արդյունքում, համագործակցության բարձր մակարդակը և միջառարկայական, միջմասնագիտական կապերը նպաստում են կրթական գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը, ինչը կարևոր է ուսանողների մասնագիտական զարգացման համար:
Հարցման պատասխանատուներ՝ Մերի Խաչատրյան և Սուրիկ Համբարձումյան
Շուկայաբանություն մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողներ
Հարցումն իրականցվել է սեպտեմբերի
15-20-ի ընթացքում։