Հարցում 1
«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի ուսանողների շրջանում իրականացված հարցում
2023-2024 ուսումնական տարի
Հարցման նպատակն է պարզել ուսումնական գործունեության ընթացքում ուսանողների սպասելիքները դասավանդողներից, ուսումնասիրել դասավանդման մեթոդները, գնահատել արդյունավետությունը։
Ամփոփումը ներառում է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջի 2-3-րդ կուրսի ուսանողների շրջանակը։
Տվյալային մաս
Վերլուծություն
Մասնագիտությունների բաշխումը
Ուսանողների մասնագիտական ընտրությունները ներկայացված են հետևյալ կերպ.
Շուկայաբանություն - 3 (3.3%)
Զբոսաշրջություն - 11 (12.2%)
Հաշվողական տեխնիկայի միջոցներ - 12 (13.3%)
Համակարգչային գեղարվեստական նախագծում - 30 (33.3%)
Հագուստի մոդելավորում և նախագծում - 12 (13.3%)
Խմորման արտադրության տեխնոլոգիա և գինեգործություն - 5 (5.6%)
Լուսանկարչական գործ - 5 (5.6%)
Նախադպրոցական կրթություն - 12 (13.3%)
Մեդիակրթության վերաբերյալ
96.7%-ը նշել է, որ մեդիագրագետ է, ընդ որում՝ 87-ը (96.7%) սովորել է մեդիակրթություն քոլեջում,
2%-ը (2.2%) նշել են՝ ոչ,
1 ուսանող (1.1%) նշել է, որ 1-ին դասարանից ծանոթ է մեդիակրթությանը։
Գիտելիքների ստուգման նախընտրելի տարբերակները
25.6%-ը (23 ուսանող) նախընտրում է գրավոր քննություն,
42.2%-ը (38 ուսանող) բանավոր քննություն,
62.2%-ը (56 ուսանող) ընթացիկ, բլոգային աշխատանք
40%-ը (36 ուսանող) հետազոտական (նախագծային) աշխատանք։
Ուսուցման նախընտրելի մեթոդները
22.2%-ը (20 ուսանող) նախընտրում է դասի ամենօրյա հարցում,
56.7%-ը (51 ուսանող) հարց ու պատասխանով դասի քննարկում- ամփոփում,
40%-ը (36 ուսանող) նոր դասը տեղում յուրացնելուց հետո քննարկում- ամփոփում,
38.9%-ը (35 ուսանող) խմբային աշխատանքի միջոցով դասի հարցում,
20%-ը (18 ուսանող) նախընտրում է դասի հարցում - ամփոփում անհատական, գործնական աշխատանքի միջոցով։
Տեխնիկական խոչընդոտներ
Ուսանողները նշել են մի շարք տեխնիկական խոչընդոտներ, որոնց հանդիպում են դասերի ընթացքում․
Առաջադրանքի հետ կապված տեղեկատվության որոնման անմատչելիություն - 26.7% (24 ուսանող)
Գործնական աշխատանքների սակավություն - 12.2% (11 ուսանող)
Անհետաքրքիր դասերի կազմակերպում - 17.8% (16 ուսանող)
Դասացուցակի ծանրաբեռնվածություն - 17.8% (16 ուսանող)
Վարդակների սակավություն և անսարքութույուն - 26.7% (24 ուսանող)
2%-ը (2 ուսանող) նշել է, որ չունեն տեխնիկական խնդիրներ:
Մանկավարժական և մեթոդական դժվարություններ
Հարցմանը մասնակցած ուսանողները նշում են հետևյալ մանկավարժական ու մեթոդական դժվարությունները.
Դասավանդողի կողմից տրված նյութի, թեմայի դժվար յուրացում՝ 16.7% (15 ուսանող)
Տնային առաջադրանքների կատարում՝ 15.6% (14 ուսանող)
Անհատական աշխատանքների կատարում՝ 17.8% (16 ուսանող)
Նախագծային, հետազոտական աշխատանքների դժվարություն՝ 24.4% (22 ուսանող)
4.4%-ը (4 ուսանող) նշել են, որ չեն ունենում դժվարություններ:
Աջակցության կարիք
Ուսանողները կարիք են ունենում հետևյալ աջակցությունների.
Համակարգչային գրագիտություն՝ 11.1% (10 ուսանող)
Բլոգավարություն՝ 7.8% (7 ուսանող)
Անգլերենի խորացված ուսուցում՝ 35.6% (32 ուսանող)
Մասնագիտական առարկաների խորությամբ ուսումնասիրություն՝ 31.1% (28 ուսանող)
Մասնագիտական գրականության անհրաժեշտություն՝ 15.6% (14 ուսանող)
Կացարանով ապահովում՝ 6.7% (6 ուսանող)
2.2%-ը (2 ուսանող) նշել են, որ չունեն ոչնչի կարիք:
Դասավանդողի աշխատաոճի յոթ պարտադիր կանոններ
Ուսանողները կարևորել են աշխատաոճի հետևյալ կանոնները՝
Կարգապահ աշխատանք - 56.7% (51 ուսանող)
Դասավանդողի մասնագիտական աշխատանք - 51.1% (46 ուսանող)
Դեռահասի անձնային որակների ճանաչում - 62.2% (56 ուսանող)
Հաղորդակցական հմտությունների զարգացում - 45.6% (41 ուսանող)
Ժամանակի կառավարման հմտություններ - 46.7% (42 ուսանող)
Թիմում աշխատելու կարողություն - 64.4% (58 ուսանող)
Համբերատարություն - 67.8% (61 ուսանող)
Եզրակացություն
Հարցման արդյունքները ցույց են տալիս, որ ուսանողները հիմնականում բավարարված են մեդիակրթությամբ և ուսումնական գործընթացի կազմակերպմամբ։ Սակայն նրանք ունեն որոշակի տեխնիկական և մանկավարժական դժվարություններ, ինչպես նաև ակնկալում են աջակցություն մասնագիտական առարկաների խորությամբ ուսումնասիրության, լեզուների ուսուցման և համակարգչային գրագիտության ոլորտներում։ Դասավանդման արդյունավետության բարձրացման համար կարևոր են համարվում կարգապահությունն ու հաղորդակցական հմտությունները, ինչպես նաև թիմում աշխատելու կարողությունը։
Հարցման պատասխանատուներ՝ Մերի Խաչատրյան և Սուրիկ Համբարձումյան
Շուկայաբանություն մասնագիտության 2-րդ կուրսի ուսանողներ
Հարցումն իրականցվել է սեպտեմբերի
15-20-ի ընթացքում։