Բարեվարքության կանոններ

 Հաստատված է Կրթահամալիրի տնօրենի
                                                                                                    15․09․2023թ․ թիվ 23-1087 հրամանով


 

«ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ 

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻ ԲԱՐԵՎԱՐՔՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐ 

 

  1. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ 

 Հաստատության աշխատողի  բարեվարքությունը ենթադրում  է ընդհանուր էթիկական արժեքներին, սկզբունքներին և նորմերին համապատասխան պատշաճ վարքագիծ։  

Աշխատողի  վարքականոնը  ապահովում է  հանրության վստահությունը հանրակրթության բնագավառի և մանկավարժական աշխատողների նկատմամբ։ 

Հաստատության աշխատողների բարեվարքությունը ամրապնդում է վարքագծի սկզբունքների կիրառման միասնականությունը՝ սույն կարգում ամրագրված նպատակներին ու հիմնական սկզբունքներին չհակասելու պայմանով: 

 

2. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂՆԵՐԻ ՎԱՐՔԱԿԱՆՈՆԸ 

 

Մանկավարժական աշխատողը պարտավոր է՝ 

  • գիտակցել  իր դերը կրթական հաստատությունում՝ ապահովելով իր և սովորողի/ուսանողի միջև ուսումնական գործընթացում  բարեխիղճ, ազնիվ, պարկեշտ, կարգապահ, գրագետ աշխատանքների կազմակերպում 

  • հարգել ուսանողի անհատականությունը՝ անկախ նրա ազգությունից, տարիքից, ռասայից, սեռիցկրթության մեջ առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունենալուց, կրոնական պատկանելությունից, ընտանեկան դրությունից և սոցիալական կարգավիճակից, 

  • դրսևորել պարկեշտ վարքագիծ աշխատանքային հարաբերություններում,  

  • օգտագործել հաստատության գույքը, ֆինանսական, ՏՀՏ միջոցներն ու ռեսուրսներն ըստ նպատակի, 

  • խուսափել ֆիզիկական և մեդիահարթակներում կրոնական, քաղաքական քարոզչություն իրականացնելուց, հաստատությունը, գործընկերներին, ուսանողներին վարկաբեկող հայտարարություններ, լուսանկարներ հրապարակելուց, չպրոյեկտել անձնային հուզական վարքագիծը կրթական գործընթացում, ունենալ արտաքին պատշաճ տեսք՝ չհատելով ողջամտության սահմանները 

  • բացառել կոռուպցիոն ռիսկերը, խուսափել ողջամտության սահմաններն անցնող, որևէ կերպ մասնագիտական գործունեության որակի վրա ազդող  նյութական, բարոյական ազդեցություններից: 

 

3.ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂ - ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐ  

ՀԱՐԱԲԵՐՈւԹՅՈւՆՆԵՐԸ 

  

 Մանկավարժական աշխատողը պետք է՝ 

  • ձգտի ունենալ գործընկերների հետ  փոխադարձ վստահություն, միմյանց աջակցելու, ակտիվ համագործակցային հարաբերություններ, 

  • պաշտպանի ոչ միայն իր, այլև հաստատության, յուրաքանչյուր գործընկերոջ հեղինակությունը 

  • զերծ մնա ուսանողների, աշխատողների ներկայությամբ գործընկերներին քննադատելուց, 

  • խուսափի աղմկահարույց իրավիճակներ ստեղծելուց և ընդհարումներ հրահրելուց, վատաբանելուց՝ ցուցաբերելով կառուցողական մոտեցում։ 
     

4.ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂՍՈՎՈՐՈՂ ՓՈԽՀԱՐԱԲԵՐՈւԹՅՈւՆՆԵՐԸ 

 

 Մանկավարժական աշխատողը պետք է՝ 

  • գիտակցի սովորողի/ուսանողի՝ որպես անհատի ձևավորման գործում իր առաքելությունը, 

  • սովորողների/ուսանողների հետ ձևավորի հարգալից, հավասար միջանձնային հարաբերություններ, աջակցի ուսումնական գործունեության ընթացքում առաջ եկած խնդիրները հաղթահարելուն, զարգացնի պատասխանատվության զգացում, ապրումակցման որակներ, համագործակցային հմտություններ, 

  • գնահատելիս լինի անկողմնակալօբյեկտիվ և արդար, 

  • հարգի յուրաքանչյուր ուսանողի անձնական կյանքը, գաղտնի պահի ուսանողի մասնավոր կյանքին առնչվող տեղեկությունը՝ բացառությամբ ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերի, 

  • սովորողի/ուսանողի մեջ բարձրացնի ուսումնական հաստատության և հանրային սեփականություն համարվող գույքի, ՏՀՏ միջոցների ու ռեսուրսների հանդեպ պատասխանատվության զգացումը, 

  • սովորեցնի հարգել այլոց անհատականությունը՝ անկախ ազգությունից, տարիքից, ռասայից, սեռիցկրթության մեջ առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունենալուց, կրոնական պատկանելությունից, ընտանեկան դրությունից և սոցիալական կարգավիճակից, 

  • պահանջկոտ և հետևողական լինի բոլոր ուսանողների նկատմամբ, նվաճումները գնահատելիս ձգտի օբյեկտիվության և արդարության` ելնելով համընդհանուր շահերից: 
     

5. ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏՈՂ - ԾՆՈՂԱԿԱՆ ՀԱՄԱՅՆՔ  

ՓՈԽՀԱՐԱԲԵՐՈւԹՅՈւՆՆԵՐԸ 

  

 Մանկավարժական աշխատողը պետք է՝ 

  • շահագրգռի, ներառի ծնողական համայնքի ակտիվ մասնակցությունը կրթական ծրագրերին, 

  • հարգալից և փոխըմբռնումով վերաբերվի ուսանողների ծնողներին, ուսանողի կրթության իրավունքն իրացնելու գործում նրանց ընդունի որպես աջակից, 

  • խնդրահարույց իրավիճակ առաջանալու դեպքում իրազեկի ծնողին, հարցը պարզաբանի ուսանողի ծնողի հետ: 

 

6.  ՎԱՐՉԱԿԱՆ, ՕԺԱՆԴԱԿ ԱՇԽԱՏՈՂԻ ՎԱՐՔԱԿԱՆՈՆԸ 

 

Վարչական աշխատողը պարտավոր է՝ 

  • գիտակցել  իր դերը՝  սովորողների/աշխատողների, ուսանողների միջև ապահովելով կարգապահ, հարգալից, անկողմնակալ աշխատանքային  հարաբերություններ, 

  • օգտագործել հաստատության գույքը, ֆինանսական, ՏՀՏ միջոցներն ու ռեսուրսներն ըստ նպատակի, 

  • բացառել կոռուպցիոն ռիսկերը, խուսափել ողջամտության սահմաններն անցնող, որևէ կերպ մասնագիտական գործունեության որակի վրա ազդող  նյութական, բարոյական ազդեցություններից: 

Օժանդակ աշխատողը պարտավոր է՝ 

  • գիտակցել  իր դերը՝  չխոչընդոտելով ուսումնական գործունեությանը, 

  • ըստ նպատակի օգտագործել հաստատության գույքը, 

  • կատարել մասնագիտական պարտականությունները հավուր պատշաճի։ 

 

7.   ԲԱՐԵՎԱՐՔՈւԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆՆԵՐԻ ԿԵՆՍԱԳՈՐԾՈւՆԵՈւԹՅՈւՆՆ  Ու ՎԵՐԱՀՍԿՈւՄԸ 

Կրթահամալիրի տնօրենը, դպրոցների, քոլեջի ղեկավարները մանկավարժական աշխատողների, օժանդակ անձնակազմի, ուսանողների վաքագիծը վերահսկելու նպատակով պետք է՝ 

  • իրականացնել փաստաթղթի դրույթների պատշաճ իրազեկում, 

  • վերահսկել, կարգավորել աշխատողների միջև աշխատանքային հարաբերությունները, 

  • դրսևորել հավասար և արդար վերաբերմունք աշխատողների և սովորողների/ուսանողների հանդեպ, 

  • իրականացնել աշխատողների գործունեության օբյեկտիվ գնահատում, 

  • կատարել սովորողների/ուսանողների ուսումնական առաջադիմության օբյեկտիվ գնահատում, 

  • կատարել աշխատողի, սովորողի/ուսանողի բարեվարքությունը չափի ստուգումների և հարցումների, գնահատման միջոցով, 

  • բացառել գրագողությունը  մանկավարժական աշխատողների և ուսանողների ուսումնական աշխատանքներում: 

  Բարեվարքության կարգից բխող բոլոր աշխատանքներն ուղղված են ուսումնական հաստատության մանկավարժական, վարչական, օժանդակ անձնակազմի աշխատողների, սովորողների/ուսանողների համար  և պարտադիր են կատարման համար:  

Պաշտոնական հրահանգ՝ 

  • Մանկավարժական աշխատողի 

  • Մասնաճյուղի ղեկավարի 

  • Գրասենյակի ղեկավարի 

  • Վարչական, տնտեսական աշխատողներպահակ-բակապահ, տնտեսուհի, այգեպան               

 Բարեվարքության կանոնների խախտման դեպքում  հիմք ընդունելով Հանրակրթության մասին ՀՀ օրենքըՀՀ քաղաքացիական օրենսգիրքը, Աշխատանքային օրենսգիրքը, Երեխայի իրավունքների մասին օրենքը, «Մխիթար Սեբաստացի»կրթահամալիրի Կանոնադրությունը, ներքին կարգապահական կանոնները՝ նախատեսվում են` 

  • Նկատողություն 

  • խիստ նկատողություն 

  • Աշխատանքային պայմանագրի լուծում


college

Edit Delete