• Հայերեն
  • English
  • Français
  • Georgian
  • Русский
  • Español
  • Deutsch
  • Türkçe
  • فارسی

Ինչպես են հայաստանյան դպրոցներում խմբագրված պատմություն անցնում

Հայաստանյան հանրակրթական դպրոցներում առկա պատմության դասագրքերը խնդրահարույց են։ Այն մարդիկ, որոնք գրում են դասագրքերը, կաբինետային ակադեմիական գիտնականներ են, դպրոցի հետ կապ չունեն։ Նրանք երբեք չգիտեն, թե սովորողն ինչ պահանջներ ունի։ Այս մասին Epress.am-ի ստուդիայում ասել է պատմաբան, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դասավանդող Վահրամ Թոքմաջյանը։

«Դասագրքերի բովանդակությունն այնպես է խմբագրված, որ որևէ կերպ երեք խնդրի չկարողանան դիպչել՝ եկեղեցի, «Դաշնակցություն» կուսակցություն և օրվա իշխանություն»,  ասել է Թոքմաջյանը։

Բացի դա, դասագրքերում դեռևս առկա է որոշ թեմաների մատուցման խորհրդային պատմագրության ավանդույթը։

Զրույցի մասնրամասները՝ տեսանյութում․

 

Նյութի աղբյուրը՝ epress.am

Կարծիք

Կգա՞ այն օրը, երբ մեր Վահրամ Թոքմաջյանը իր հեղինակային ու այլընտրանքային մոտեցումներով հայոց պատմության դասագիրք գրի: Որքա՞ն ենք սպասելու, Վահրամ: Այս հարցազրույցում, ճիշտ է, ինչ-որ ձևով պատասխանել ես իմ այս հարցին, բայց դա բավարար չէ: Կարծում եմ, որ արդյունքն ավելի մեծ արժեք կլինի, քան ակնկալվող դժվարությունների հաղթահարումը:

Կարծիք ավելացնել